כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

היענות מרשימה לכרטיסי החיוג הכשרים של בזק

אלפי כרטיסים כשרים נרכשו והביקוש הולך וגובר. הכרטיסים הכשרים הינם חלק ממגוון המוצרים שמציעה בזק לשומרי התורה והמצוות, המעוניינים לתקשר ללא חשש מפגיעה באורח חייהם

היענות מרשימה לכרטיסי החיוג הכשרים של בזק

רק חודש עבר מאז השיקה בזק את כרטיסי החיוג הכשרים וכבר נרשמת היענות מפתיעה. אלפי כרטיסים כשרים נרכשו והביקוש הולך וגובר. הכרטיסים מתאימים בעיקר לבחורי ישיבה בנות סמינרים וכל מי שמחפש תקשורת כשרה ונקייה גם מחוץ לכותלי הבית.

כרטיסי טלכרט ובזקכרט כשרים מאושרים ומפוקחים על ידי וועדת הרבנים לענייני תקשורת וחוסמים תכנים שאין דעת חכמים נוחה מהם.

כרטיסי הטלכרט הכשרים מופעלים באמצעות מספר גישה וקוד חיוג אישי ומאפשרים חיוג מטלפון ציבורי בלבד בתוך הארץ ומהארץ לחו"ל. התשלום עבור כרטיס הטלכרט יתבצע בעת רכישת הכרטיס בהתאם למספר היחידות שבחר הצרכן. לעומתו, כרטיס הבזקכרט הכשר מאפשר חיוג מכל קו בזק או טלפון ציבורי כאשר החיוב מתבצע באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות חשבון הטלפון. החיוב עבור השימוש בכרטיס לא כולל תשלום חודשי או התחייבות למינימום שיחות ויתבצע רק על פי מספר השיחות שיבצע המשתמש. בכרטיס הבזקכרט ניתן להשתמש גם בעת השהייה בחו"ל.

רן גוראון סמנכ"ל השיווק של בזק אומר כי, "הכרטיסים הכשרים הינם חלק ממגוון המוצרים שמציעה בזק לשומרי התורה והמצוות המעוניינים לתקשר עם סביבתם באמצעים המתקדמים ביותר וללא חשש מפגיעה באורח חייהם. בזק אינה מתערבת בשיקולי חסימת היעדים, וכמובן שהיא דואגת לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר. בכל מקום בו האוכלוסייה החרדית תזדקק לשירותי תקשורת ייחודיים בזק תהיה שם כדי להציע אותם".

הכרטיסים החדשים משווקים למגזר החרדי ללא עלות נוספת ומחירם הוא:
20 יחידות – 12 שקלים, 50 יחידות – 26.5 שקלים, 120 יחידות -56 שקלים, 240 יחידות – 109.5 שקלים.

את הטלכרט הכשר ניתן להשיג ברשת חנויות בזק, בסניפים נבחרים של דואר ישראל ובנקודות הפצה נוספות.

מחיר דקת שיחה בחיוג מבזקכרט הינו 15 אג' בכל שעות היום ללא דמי הצטרפות או כל עלות נוספת. להצטרפות לשירות הבזקכרט כשר: 1800-500-500.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד