י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בואי לנקות את גופך מרעלים ו...להרזות

מי מאיתנו לא חולמת להשיל ממשקלה לפחות 6 קילוגרמים במהירות? לחטב את הגוף ולמצק אותו? מי מאיתנו לא הייתה רוצה לחיות חיים בריאים יותר, מלאי אנרגיה וחיוניות? התשובה ממש כאן

צילום: suterrstock
צילום: suterrstock

רבים כבר מיישמים בהתלהבות את הלהיט החדש שכולם חוגגים עליו, מי שניסה גילה את הקשר בין ניקוי הגוף וירידה במשקל לבין הרגשה נהדרת ועור פנים צעיר. הדרך הנכונה והבריאה הינה ניקוי הגוף מרעלים.

"כמו שאנו מנקים את הגוף מבחוץ כך אנו צריכים לנקות את הגוף מבפנים", אומר ד"ר עדי סאקר מומחה בינלאומי לתזונה, חוקר ומחבר ספרים בנושא ניקוי רעלים אשר הקים בתל אביב את המרכז המצליח והיחידי מסוגו בארץ להרזיה וניקוי הגוף מרעלים, הפועל לפי שיטתו הייחודית, ואשר נהפך במהרה למקום עליה לרגל של כל שוחרי הבריאות ואנשים אשר נואשו מכל משחקי הדיאטות. בין לקוחותיו נמנים אנשי עסקים ואלפי מטופלים נוספים אשר יעידו כי עברו בהצלחה את תהליך ניקוי הגוף ירדו במשקל ומרגישים שינוי אדיר בחיים.

האם ידעת שברגע זה גופכם נושא בין 5-10 קילו של פסולת? האם ידעתם שקשה לכם לרדת במשקל בגלל שהגוף מלא פסולת ורעלים? בעידן שלנו כולנו חשופים לרעלים בכל חלק מהחיים, במזון, באוויר, בתרופות ועוד.. אין שום דרך להתחמק מהם. לכן, חייבים לנקות את הגוף מבפנים.

השיטה של ד"ר סאקר הוכיחה את עצמה מעל לכל המשוער. אנשים אשר מתמודדים עם בעיות משקל ועשו כל מיני דיאטות בחייהם מאשרים שתהליך ניקוי הגוף מרעלים שינה כליל את חייהם. ירידה מהירה ומבוקרת במשקל. הרגשת קלילות, תוספת אנרגיה ומצב רוח מדליק. אין זמן כמו עכשיו להרגיש יותר טוב, להיות בריא/ה ו...רזה.

נקו את גופכם והתוצאות יגיעו. התייעצו עם ד"ר סאקר ושפרו את חייכם. מרכז סאקר
03-5444356
ניקוי רעלים בריאות גוף תזונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד