י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בכשרות בד"ץ: דובוני יומי מולטי ויטמין לילדים

חדש מבית אלטמן: דובוני יומי מולטי ויטמין לילדים – עכשיו בכשרות בד"צ העדה החרדית

בכשרות בד"ץ: דובוני יומי מולטי ויטמין לילדים

אלטמן, המובילה את שוק תוספי התזונה בישראל, מרחיבה את פעילותה למגזר החרדי ומשיקה מוצרים נבחרים מסדרת "יומי" סדרת תוספי התזונה לילדים בכשרות בד"צ העדה החרדית.

סדרת תוספי התזונה 'יומי' היא פרי מחקר ופיתוח ישראליים שפותחה במיוחד עבור ילדים במטרה להשלים עבורם את הרכיבים התזונתיים החיוניים, בדגש על טעם וצורת מתן ידידותיים ואהובים על הילדים (כמו דובונים). המוצרים מיוצרים בטכנולוגיה ובתנאי ייצור מתקדמים המשווקים למספר מדינות ברחבי ארה"ב ואירופה.

כיום, כשקצב החיים מהיר ותובעני, קשה לקבל מהמזון את כל רכיבי התזונה החשובים, ועלולים להיווצר חסרים תזונתיים שמשפיעים על תהליך הגדילה וההתפתחות. כשמדובר בילדים עם אכילה בררנית המשימה הופכת לקשה ביותר.

נטילה יומיומית של תוספי תזונה לילדים עשויה לתת פתרון נוח וזמין במקרים בהם התזונה היומית של הילד בררנית ולוקה בחסר, יחד עם הדגשת החשיבות בחינוך לתזונה נכונה המכילה את כל רכיבי התזונה החיוניים.

יומי מולטי ויטמין בצורת מתן ידידותית ,דובוני ג'לי בטעם פטל או ענבים, האהובים על הילדים והופכים את נטילת הוויטמינים לפשוטה ונעימה.

דובוני יומי מולטי ויטמין מכילים: ויטמין B12, ויטמין C, ויטמינים B3, B5 ו-B5, חומצה פולית, אבץ וביוטין, החשובים לגוף האדם ולהתפתחות ותפקוד תקינים.

בין מוצרי 'יומי' בכשרות בד"צ העדה החרדית ניתן להשיג גם את יומי ויטמין C, יומי ברזל, יומי מולטי ויטמין פלוס ועוד.

מומלץ ליטול את הדובונים לאחר ארוחה כקינוח ולא על קיבה ריקה. אין ליטול יותר מארבעה דובונים ביום.

לייעוץ אישי ומקצועי: *6505
דובונים מולטי ויטמים העדה החרדית אלטמן ידיעה שיווקית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד