ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

ביקור וטעימה: קפה גרג בנמל תל אביב

ביקור וטעימה בגרג למהדרין: והשבוע ארוחת בוקר בגרג בנמל תל אביב - רשמים, טעמים ופינוקים

ביקור וטעימה: קפה גרג בנמל תל אביב

כשאתם רוצים לצאת לארוחה מפנקת במסעדה ההתלבטות רק מתחילה. האם לבחור מסעדה חלבית או בשרית? מקום שקט או מיקום מרכזי? האם להזמין מנות נפרדות או מנות עסקיות? ובכלל, איזו מסעדה מגישה תפריט טעים יותר. בדיוק מהסיבה הזו נצא בשבועות הקרובים באתר "בחדרי חרדים" לסבב ארוחות בסניפי גרג למהדרין.

סניפי גרג למהדרין, כפי שאתם יודעים, נמצאים בכל יישוב בארץ, בירושלים, במרכז, בצפון ובדרום. לקראת חופשת הקיץ ובין הזמנים הקרבים ובאים, נבקר בשבילכם בסניפים, נטעם ונדווח לכם מהשטח. השבוע הגענו אל גרג בנמל.

רשמתי בוויז "גרג בנמל", מה שהוביל אותי לחנייה מעולה – ממש בחזית האנגר 20 בנמל – מול המסעדה. כבר התחלה טובה, שרקתי לעצמי בלב. נמל תל אביב, שעת בוקר מאוחרת יחסית. זו שעה שקטה יחסית על דק העץ הפרוס למלוא רוחב הנמל. ההמולה כאן קלה ומי שבאים לכאן הם בעיקר תיירים, הורים שנטלו יום חופשה מהעבודה והגיעו עם ילדיהם הפעוטים, עובדי המתחם ובעיקר אנשי עסקים שהגיעו לכאן כדי לקיים פגישות עסקיות.

את פגישת העבודה קבעתי כבר מזמן, אבל העובדה שהיא מתקיימת בשעה 11 בבוקר מתיישבת בול עם הצורך לאכול ארוחת בוקר טובה. כפי שאתם יודעים, גרג בנמל הפכה לא מזמן לכשרה למהדרין, כך שזו בחירה מצוינת. לירן חבושה, בעל המסעדה מקבל את פנינו בשמחה. אז איפה יושבים: בפנים עם המזגן של המסעדה, או בפינות המוצלות בחוץ עם המזגן של הטבע? גלי הים מרחוק מביאים איתם ריח של ים, של תקווה, של יום נפלא וזאת הבחירה שקיבלנו. איך אפשר לוותר על הבריזה המרעננת שמגיעה הישר מהים?

החוויה מתחילה בשירות האדיב והמהיר של צוות מלצרים מסור. כשהגיע התפריט, הופתענו. תפריט קיץ עשיר ומרענן, כולל מנות מכובדות, עסקיות, משקאות חמים וקרים וכמובן קינוחים מפנקים. הסתכלנו על השעון ואך טבעי הוא שבחרנו ארוחת בוקר. כמה רגעים אחר כך כבר כיבדו אותנו המלצרים בכוסות מיץ תפוזים טבעי קרירות. פתיחה נעימה.

למנה המרכזית הזמנו אומלטים מפנקים – חביתה עם גבינות ועשבי תיבול. קיבלנו את המנות לצד סלט ירקות קצוץ דק-דק, מתובל בצורה עדינה ביותר ומשאירה אותנו עם טעמים רגועים ונינוחים. הצוות המסור מביא לנו גם לחם דגנים טרי, לצד שמונה מטבלים עשירים הכוללים גבינות, ירקות, טונה וממרח אבוקדו.

"הכל בסדר", שואל המלצר, והחיוך שעל פנינו מבהיר היטב את התשובה. לקינוח הזמנו קפה ומאפה, והמלצרים לא הסתפקו רק בהם. כתום ארוחת הבוקר העשירה, רגע לפני שביקשנו חשבון, פינקו אותנו המלצרים במגבונים לחים מרעננים – כדי להמשיך לחוות יום טעים ומוצלח!
ביקורת מסעדות גרג למהדרין קפה נמל תל אביב כשרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד