י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

סלמונלה 2: חומוס וטחינה 'שמיר' - נגועים

שבוע אחרי פרשת יוניליוור - מודיעה גם חברת 'סלטי שמיר' על החזרה יזומה של מוצרים בעקבות חשש להימצאות חיידק הסלמונלה

סלמונלה 2: חומוס וטחינה 'שמיר' - נגועים

אחרי פרשת יוניליוור, מודיעה הבוקר (ה) גם 'סלטי שמיר' על הפעלת נוהל החזרה יזומה של מוצרי טחינה וחומוס בסלטים בעקבות סלמונלה.

סלטי שמיר מבקשת לידע את קהל לקוחותיה כי בעקבות הודעת ספק הטחינה הגולמית "טחינה הנסיך" מאתמול בלילה על זיהום של חיידקי סלמונלה בחומר הגלם שסופק לחברה - אנו מפעילים נוהל החזרה יזומה על מוצרינו כדלקמן.

בעקבות הודעה זו של טחינה הנסיך ובתאום עם גורמי משרד הבריאות ושירות המזון הארצי החליטה הנהלת החברה להפעיל נוהל החזרה יזומה על כלל המוצרים אשר יוצרו מחומר גלם זה.

אנו מבקשים מכלל הצרכנים לא לצרוך את המוצרים המפורטים מטה על-פי תאריכי התפוגה המופיעים עליהם:

כל מוצרי החומוס מותגים "שופרסל", "יש", "שמיר", "אסלי", "המותג", "דליקטסן",
"סלטי הבית", "יוחננוף", "פיקניק" בטווח תאריכי תוקף 1/9/2016 עד 18/9/2016 .
o כל מוצרי הטחינה מותגים "שופרסל", "יש", "שמיר", "אסלי", "המותג", "דליקטסן", "סלטי הבית", "יוחננוף", "פיקניק" בטווח תאריכי תוקף 16/9/2016 עד 3/10/2016 .

כל מוצרי חציל בטחינה מותגים "שופרסל", "יש", "שמיר", "אסלי", "המותג", "דליקטסן", "סלטי הבית", "יוחננוף", "פיקניק" בטווח תאריכי תוקף 1/9/2016 עד 18/9/2016.

צרכנים אשר יש ברשותם מוצרים מהרשימה הנ"ל מתבקשים שלא לצרוך אותו ולפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-9067744

סלטי שמיר מתנצלת על התקלה שאירעה שלא באשמתה ופועלת להסיר מהמדפים ולאסוף את המוצרים מכל דרכי השיווק. הנהלת סלטי שמיר פועלת תחת סטנדרטים של איכות מחמירים ובינ"ל ועושה כל שנדרש להבטחת איכות ובטיחות מוצריה. אנו נפעל באופן מיידי להשלמת המוצרים שהוסרו מהמדף.

ממשרד הבריאות נמסר כי אמש (10.08.16) בוצעה ביקורת במפעל טחינת הנסיך על ידי מפקחים מטעם משרד הבריאות וזאת בעקבות חשד להמצאות סלמונלה שהתגלתה במפעל. ממצאי הבדיקה הראשונים מעלים כי מדובר בתקלה שהתגלתה בקו מילוי המיועד לתעשיה בלבד. כ-200 טון טחינה גולמית מעוכבים במפעל ומיועדים להשמדה. המפעל הודיע ללקוחותיו על אספקת חומר הגלם החשוד. הליך הבדיקה של משרדנו טרם הסתיים.

טחינת הנסיך: לוקחים אחריות על התקלה
מחברת טחינת הנסיך נמסר כי החברה מייצרת מגוון מוצרי טחינה לרבות טחינה ללקוחות תעשיה. כלל מוצרי החברה נופקו עם אנליזות ונמצאו תקינות. במשלוח ללקוח סלטי שמיר התגלה חשש להמצאות בעיית איכות (חשש לסלמונלה).

בתיאום עם משרד הבריאות הוחלט אמש על נקיטת משנה זהירות, כחלק מדאגה ללקוחות החברה והצרכנים. לעדכן, להנחות ולהתריע את סלטי שמיר על העברת הודעה לציבור.

בבדיקות שבוצעו בקו הייצור לאריזות 1 טון בלבד ללקוחות תעשייה, התגלתה תקלה בקו. התקלה תוקנה ודווחה ללקוחות ולמשרד הבריאות. שאר מוצרי החברה (צנצנות 1/2 קילו ו 1 קילו נמצאו תקינות לחלוטין).

חברת טחינת הנסיך מקבלת אחריות מלאה על התקלה ופועלת בשקיפות מלאה מול הלקוחות, הצרכנים ומשרד הבריאות.
חומוס טחינה שמיר סלמונלה חיידק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד