י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

השקעה חכמה בנדל"ן, גם אתם יכולים

עם צמיחה של יותר ממאה אחוז בתוך עשור, הפך שוק הנדל"ן לאפיק השקעה אטרקטיבי • קבלו כמה טיפים להשקעה נכונה

השקעה חכמה בנדל"ן, גם אתם יכולים



שוק הדיור בישראל בארץ נמצא בעלייה מתמדת של יותר מ-100% בעשור האחרון, זהו אחד התחומים היחידים שנשארו כבטוחים ויעילים לייצור הון עצמי. לרבים מאתנו נשמע מאוד אטרקטיבי וקוסם אך לא לכולם יש את האומץ, התעוזה והכלים הנכונים להיכנס לעולם זה.
שחר בוזין ראש תחום נדל"ן במכללת פסגות מעניק לנו הצצה לעולם וטיפים קטנים לצעדים הראשונים.

הגדלת הון עצמי
עסקאות נדל"ן הם האפיקים היעילים ביותר להגדלת ההון העצמי באופן משמעותי. הדרך הכדאית ביותר לעשות זאת היא על ידי עסקאות אקזיט. אלה העסקאות המהוות מנוף צמיחה אדיר. היכולת לזהות נכסים ממחירים מתחת למחיר השוק בעלי פוטנציאל השבחה, אם ע"י שיפוץ, תוספות בניה או שינוי ייעוד ולגלגל ולמכור הלאה.

הדרך לייצר עסקאות מניבות
עסקה מניבה היא כזו שמצליחה לייצר עבורכם הכנסה קבועה ללא כל פעולה או מאמץ. לדוגמא: במידה ויש לכם הון עצמי, אתרו בעזרת אנשי מקצוע עסקה כדאית והשכירו את הנכס. שכר הדירה ישלם עבורכם את המשכנתא שלקחתם עד החזר מלא. מרגע שסיימתם את התחייבותכם, תשלום השכר דירה הופך להיות הכנסה קבועה שלכם.

מתנה קטנה במרחק הקלקה

הדרך לייצר פנסיה מכובדת
אין ספור מילים נכתבו כבר על הבעייתיות בנושא הפנסיות בארץ, אלה אפיקי השקעה שקשה מאוד לדעת היום איך יתבטאו בעוד עשרות שנים. לעומת זאת אם תשכילו לרכוש 2-3 נכסים אותם תשכירו תוכלו לייצר פנסיה מכובדת ולהסיר כל דאגה מליבכם.

איך מתחילים?
ניתן לקרוא המון חומרים, להתייעץ עם אנשי מקצוע, אך הדרך היעילה ביותר היא להשתתף בקורס מקצועי שיעניק לכם את הכלים הבסיסיים לבצע עסקאות מוצלחות. בכמה חודשים ספורים תוכלו להיחשף למידע על עסקאות מעניינות, שיקצרו עבורכם את הדרך וכמובן יעניקו לכם תמיכה בצעדים הראשונים בהתמקצעות שלכם.

אין לכם הון עצמי, איך בכל זאת מתחילים?
האמונה הרווחת אצל כל הדיוט היא כי על מנת להתחיל להשקיע בנדל"ן חייב להיות לך הון עצמי, אז זהו שלא ואף ניתן לייצר הון מנדל"ן ללא השקעה כספית, לא מדובר בקסמים, יש כמה וכמה דרכים לעשות זאת:

ניתן להציע שותפויות עם אופק כלכלי עסקי – אתם תדאגו למשכנתא השותף ידאג להון העצמי, השביחו יחד את הנכס, מכרו אותו והנה נוצר לכם הון ראשוני.

ניתן להשכיר נכס נטוש, להשביח אותו ולהשכיר בשכירות משנה בעלויות גבוהות יותר. וכמובן אם כבר רכשתם את הכלים תוכלו לחבור לבעלי הון ולהציע להם ליווי מקצועי כשהתגמול יהיה אחוזים מהרווח.

.

לפרטים נוספים


השקעה נכס נדלן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד