י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

באן קי מון יתחיל בקרוב ללמוד הלכות כשרות?

האם בקרוב יוגש במזנוני האו"ם אוכל כשר? שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, שיגר מכתב למזכ"ל האו"ם באן קי-מון שבו הוא טוען כי למרות העובדה שישנם עובדי או"ם יהודים ודיפלומטים ממשלחות מרחבי העולם השומרים כשרות, אין אוכל כשר במטה הארגון בניו יורק

מזכ"ל האו"ם באן קי מון. יתחיל להפריד בשר וחלב? (מרים אלסטר, פלאש 90)
מזכ"ל האו"ם באן קי מון. יתחיל להפריד בשר וחלב? (מרים אלסטר, פלאש 90)

האם בקרוב יוגש במזנוני האו"ם אוכל כשר? שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, שיגר מכתב למזכ"ל האו"ם באן קי-מון שבו הוא טוען כי למרות העובדה שישנם עובדי או"ם יהודים ודיפלומטים ממשלחות מרחבי העולם השומרים כשרות, אין אוכל כשר במטה הארגון בניו יורק.

"בשביל יהודים רבים מסביב לעולם, אכילת אוכל כשר הינו חלק בסיסי מאמונתם", כתב דנון, "אנחנו מאמינים שעל כל אזרחי העולם להרגיש רצויים באו"ם".

לדברי דנון, האוכל הכשר שמזמינה המשלחת הישראלית לאירועים רשמיים עולה 40% יותר מאוכל מספקים ללא השגחת כשרות, ובשל כך, רצוי שהארגון ייתן לספקים כשרים נוספים לעבוד עם המשלחות ובכך להביא להוזלת המחירים, שכן נכון להיום קיים רק ספק אחד אשר קובע את המחירים ללא כל תחרות ובכך מייצר את העלות הגבוהה.

ב-ynet פורסם כי גורמים באו"ם טענו כי קיים סיכוי סביר שבקשתו של דנון תתקבל וכבר בקרוב יוגש אוכל כשר במזנוני האו"ם בניו יורק.
באן קי מון האום אוכל כשר כשרות דני דנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד