י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

הפיצוי של 'סלקום' על התקלה: שבוע שיחות חינם

הפיצוי: מוערך בעשרות שקלים לחודש ללקוח • מנכ"ל סלקום: "אין קשר בין התקלה למחסור בכח אדם או לציוד לקוי. מודה ללקוחות על הסבלנות ומבקש סליחתם"

עמוס שפירא במסיבת העיתונאים
עמוס שפירא במסיבת העיתונאים

מנכ"ל חברת סלקום, עמוס שפירא, כינס היום (ה) בצהריים מסיבת עיתונאים בעקבות 'פרשת סלקום'. בפתח הדברים הבהיר המנכ"ל, כי החברה עבדה סביב לשעון ו"אני עדיין עם אותה חולצה מאתמול", כדי לתקן התקלה. הוא הוסיף כי אמנם כרגע המערכת עובדת באופן מלא, אך החברה עדיין במצב חירום ומנהלת מעקב אחרי המצב.

עוד בנושא:
ניזוק מ'סלקום' - ותובע מעל מיליארד ש"ח
מנכ"ל סלקום: "אין לנו הערכת זמן לתיקון התקלה"
אזור ללא קליטה: קווי הטלפון של סלקום - בקריסה

שפירא אמר: "הלקוחות שלנו מבינים שתקלה כזאת יכולה לקרות, והם לא היו סולחים לנו אם לא היינו מגדירים את התקלה כהגדולה ביותר מאז הקמת סלקום".

חברת סלקום הודיעה גם, כי החליטה לפצות את כלל לקוחותיה בזיכוי רטרואקטיבי על כל השיחות וההודעות בשבוע האחרון, לא כולל שיחות לחו"ל ודאטה. החברה גם תפרסם בעיתוני סוף השבוע מודעות התנצלות בפני ציבור הצרכנים על התקלה.

המדובר בתקלה שלא קרתה בחברה מזה 15 שנה, ועל פי הודעת החברה התקלה אותרה רק בשעה 1:30 אתמול. לטענתה, אין קשר בין התקלה למחסור בכח אדם או לבעיות בתפעול הטכני.

שווי הפיצוי מוערך בכ-40 שקל ללקוח.

סלקום הבהירה כי הנזק הוא דבר שקשה למדידה, לאחר שרוב הלקוחות לא יכלו להשתמש בשירותיהם במשך כ-12 שעות, ולכן הוחלט על פיצוי כזה, בנוסף הבהירה החברה כי אינה מעוניינת להגיב על התביעות שיוגשו נגדה כרגע.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד