ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

רגע לפני האסון: זק"א חנך סניף בצפון

שעות ספורות לאחר טקס פתיחת הסניף בישוב רכסים, הוזעקו מתנדבי זק"א לטפל בעשרות הנספים באסון הכבד בהר הכרמל

רגע לפני האסון: זק"א חנך סניף בצפון

בטכס צנוע ומרשים נערך ביום חמישי האחרון אירוע פתיחת סניף זק"א ברכסים בהשתתפות רבנים, מפקדי משטרה, מפקדי זק"א ומתנדבים.

טקס הפתיחה נפתח בגזירת הסרט בכניסה לסניף, בהשתתפות רבני הישוב, הרבנים הגאונים הרב יעקב מאיר זוננפלד והרב משה תנעמי שליט"א, ראש מועצת רכסים הרב דן כהן, בכירי מפקדי המשטרה בצפון - תנ"צ רוני עטייה מפקד משטרת חוף, ניצב בני אבלייה מפקד משטרת זבולון, הרב אנשיל פרידמן רב המחוז הצפוני במשטרת ישראל ומפקד זק"א צפון, ר' יהודה משי זהב יו"ר ארגון זק"א.

עם פתיחת הטכס התכבדו רבני הישוב בקביעת המזוזה במקום. רבני הישוב ברכו בחום רב והעלו על נס את הפעילות החשובה של ארגון זק"א ומתנדביו, בפריסה הגדולה של משימות שהוא לקח על עצמו ובקידוש השם הגדול שהוא עושה בכל העולם כולו.

תנ"צ רוני עטייה מפקד משטרת החוף, דיבר על ההערכה וההוקרה שמשטרת ישראל רוחשת לארגון זק"א. בכל אירוע שמתרחש בגזרתי אני רואה את המתנדבים המסורים שתורמים מזמנם עוזבים הכל ומתעסקים בדברים הקשים ביותר.

הרב דן כהן ראש מועצת רכסים, סיפר על היענותו המיידית לבקשה שהוגשה לפניו בהסבת המחסן שבבעלות המועצה לסניף של ארגון זק"א ביישוב. "כראש מועצה ראיתי לנכון להשקיע כספים רבים לטובת העניין. כיום זק"א הינו אחד הארגונים החושבים ביותר במדינת ישראל, ולמרבה הצער כשמתרחשים אסונות אנו רואים אותם ראשונים מגיעים לזירה בכדי לבצע את מלאכת הקודש שלא כל אחד מסוגל ויכול לבצע אותה". ראש המועצה הבטיח שגם בהמשך המועצה בראשותו תתמוך ותשדרג את הסניף של זק"א ומתנדביו.

יו"ר ארגון זק"א יהודה משי זהב הודה בחום למתנדב המקומי ר' אברהם דנציגר על היוזמה וההגשמה של הקמת סניף זק"א במקום. לקראת סיום הטכס העניק יו"ר ארגון זק"א תעודת הוקרה לראש המועצה כאות הוקרה על היענותו ועזרתו בהקמת סניף זק"א רכסים.

למרבה הצער והכאב, לא חלפו להם אפילו מספר שעות מטקס פתיחת הסניף ברכסים וכבר הוזעקו מתנדבי זק"א רכסים לטפל בעשרות הנספים באסון הכבד בהר הכרמל.












תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד