כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הזוכה הפתיע: תורם את הזכייה ב-140 אלף ש"ח - ל'ידידים'

חיים הנפלינג, נהגו האישי של ראש עיריית מודיעין עלית, זכה בהגרלת ארגון 'ידידים' ב'מיציבושי גרנדיס' • אבל כשהגיע למסיבה הפתיע: "תורם את סכום הזכייה 140,000 ש"ח!" • הנפלינג: "כשקניתי את הכרטיס הבטחתי שאם אזכה - אתרום. ברגע האמת התלבטתי קשות - אבל מילה היא מילה"

הזוכה המאושר (משמאל) עם יו"ר הארגון. צילום: הגולש איש כאוב
הזוכה המאושר (משמאל) עם יו"ר הארגון. צילום: הגולש איש כאוב

במהלך השנה האחרונה התנהלה מכירת כרטיסים להגרלה של ארגון 'ידידים', במהלכה נמכרו אלפי כרטיסים. במהלך השנה התקיימו מספר הגרלות משנה, ואתמול (ג) התקיימה באולמי קריית הילד בירושלים ההגרלה הגדולה - על רכב מיציבושי גרנדיס.

באירוע השתתף רב הארגון, הרב מאיר סירוטה, מרבני קהל עדת ירושלים המתמידים, ומו"ץ בעדה החרדית, שאף הוציא את הפתק הזוכה. את האירוע, בו השתתפו תומכי ומוקירי הארגון, מתנדבים וסקרנים, הנעימו זמרים, ביניהם יוסף חיים שוואקי, יהודה דים ועוד.

מוטי מייבסקי, דובר 'ידידים', מספר ל'בחדרי חרדים': "מספר הכרטיס שזכה בהגרלה הוא 3547. הזוכה המאושר, חיים הנפלינג, לא נכח במסיבת החנוכה. יו"ר הארגון, מאיר וינר, התקשר אליו ובישר לו על הזכיה - וזמן קצר לאחר מכן הוא הגיע למקום.

"כשחיים הגיע הוא הפתיע את כולם, והכריז: 'אני תורם את סכום הזכייה 140,000 ש"ח לארגון ידידים'".

חיים הינפלינג הוא תושב שכונת ברכפלד במודיעין-עילית, חסיד סדיגורא, העובד לפרנסתו כנהגו האישי של יעקב גוטרמן, ראש עיריית מודיעין עלית.

כשחיים שמע את הבשורה על הזכייה, הוא סיפר לחבריו: "היינו כמה חברים יחד, כשקנינו את הכרטיס. ואז אמרנו כולנו כי במידה ונזכה - נתרום את הכסף לארגון. באותו רגע לא חלמתי שאני אהיה הזוכה, וזו הסיבה שאמרתי את זה.

"ברגע האמת הייתה לי התלבטות קשה. לא היה לי קל להגיע להחלטה לתרום את כל ה-140,000 ש"ח לארגון. הסכום הזה היה משנה את רמת החיים שלי. אך החלטתי כי מילה היא מילה, והחלטתי לתרום את הסכום".

ארגון 'ידידים' הוא ארגון עזרה כלל-ארצי, הפועל בהגשת עזרה למי שנתקל בבעיה בלתי צפויה, כגון: נתקעת בכביש ללא דלק, מצבר "מת", פיצוץ בצנרת מים בלילה, הפסקת חשמל בדירה ועוד - מתנדבי האירגון באים ומסייעים - חינם.














תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 49 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד