י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

קווי הייצור במחלבת טרה הוכשרו לפסח

מחלבת טרה נערכת לספק את הביקוש הגדול למוצרי חלב בריאים וטעימים יותר בכשרות מהודרת לקראת חג הפסח. במהלך השבוע האחרון הוכשרו כל קווי הייצור לפסח בפיקוח הרה"ג ר' בנימין אדלר, הרה"ג ר' ישראל ברזובסקי, הרב אהרון כהן מרבנות שדות נגב, וצוות מורחב של משגיחי כשרות מטעם בד"צ אגודת ישראל ובד"ץ איגוד הרבנים בראשות הרב ווסטעהים

קווי הייצור במחלבת טרה הוכשרו לפסח

מחלבת טרה נערכת לספק את הביקוש הגדול למוצרי חלב בריאים וטעימים יותר בכשרות מהודרת לקראת חג הפסח. במהלך השבוע האחרון הוכשרו כל קווי הייצור לפסח בפיקוח הרה"ג ר' בנימין אדלר, הרה"ג ר' ישראל ברזובסקי, הרב אהרון כהן מרבנות שדות נגב, וצוות מורחב של משגיחי כשרות מטעם בד"צ אגודת ישראל ובד"ץ איגוד הרבנים בראשות הרב ווסטעהים. את הרבנים ליוו מר טל רבן מנכ"ל טרה, תומר סגיס דובר קבוצת החברה המרכזית, ר' בן ציון פדר מנהל המגזר החרדי בטרה ובכירי הנהלת המחלבה.

המחלבה, המשתרעת על פני שטח של 100 דונם, נוקתה באופן יסודי בפיקוח הרבנים ומשגיחי הכשרות: דוודי הענק לאחסון החלב המגיע מהרפתות, מערכת המכונות המסועפת ורצפת אולמות הייצור. צוות משגיחי הבד"צ מלווה מזה תקופה ארוכה את תהליך הייצור לפסח ולשאר ימות השנה בכל השלבים: תזונת הפרות, החליבה ברפתות, הובלת החלב למפעל, ייצור מוצרי החלב ואריזתם.

רבני הבד"צ סיירו ברחבי המפעל ופיקחו על מהלך ההכשרה של צוות המשגיחים והתרשמו מקרוב מהעבודות להכשרת המפעל לפסח. בסיום הביקור בקווי הייצור נערכה התכנסות של הרבנים, המשגיחים והנהלת החברה, את פני המכובדים קידם בברכה ר' בן ציון פדר, מנהל שיווק מגזר חרדי במחלבת טרה, שציין בפני הנוכחים את הביקוש ההולך וגובר של צרכני המהדרין למוצרים בריאים וטעימים יותר לחג הפסח ולמשך השנה כולה. כמו כן, הודה בן ציון פדר לרבנים שליט"א שטרחו והגיעו למחלבה, לפקח על הכשרת המפעל ולוודא שכל ההידורים נשמרים בשימת לב מיוחדת, לאורך השנה כולה בכלל ולפני חג הפסח בפרט.

את מעמד ההתכנסות הנחה תומר סגיס דובר קבוצת החברה המרכזית שעמד בדבריו על החשיבות הרבה שהנהלת מחלבת טרה רואה בהירתמות הגדולה של כלל עובדי המחלבה להכשרה לפסח מידי שנה.

הרה"ג ר' בנימין אדלר מבד"צ אגודת ישראל נשא דברי ברכה וציין את הקפדות הכשרות והחומרות שהינם חלק משמעותי בהכנות לחג הפסח בכל קהילות ישראל ובמיוחד בהכשרת מפעלי מחלבת טרה, תוך התייחסות לעשית המצוה בשמחה ובכל ההידורים.

הרב אהרון כהן שליט"א, רבה של המועצה האזורית שדות נגב, נשא דברים בנושא חשיבות כשרות המזון, וחשיבותו של משגיח כשרות בעבודת הקודש

טל רבן, מנכ"ל מחלבת טרה, הביע בשם צוות ההנהלה של מחלבת טרה את הערכתם הגדולה לרבני מערכת הכשרות ולמשגיחים, והודה בחום על עבודתם הנאמנה לפני חג הפסח בפרט, ולאורך כל ימות השנה, כדי להגיש לצרכנים מוצרי חלב המצטיינים בכל הידורי הכשרות לצד איכות בלתי מתפשרת, ערכים תזונתיים טובים יותר וטעם מצוין.

בד"צ אגודת ישראל היו מעורבים עוד בשלבי התכנון וההקמה של המחלבה החדשה כדי ליצור מלכתחילה רמת כשרות גבוהה ומוקפדת. במחלבת טרה, וכל המוצרים מוצעים לצרכני המהדרים בכשרות מהדרין של בד"צ אגודת ישראל.

החל מיום ההכשרה, כל הייצור במחלבת טרה כשר לפסח ועל אריזות המוצרים מופיע הכיתוב: 'ער"פ כשל"פ מהדרין'. הייצור נעשה עוד לפני חג הפסח כדי לאפשר גם למקפידים על הכנת המאכלים מראש ליהנות ממוצרים איכותיים על פי כל ההידורים.

המוצרים המוצעים לצרכנים בכשרות מהדרין לפסח, חלב, גבינות לבנות, לבן, גבינת שמנת 5%, קוטג', שוקו מוו ללא תוספת סוכר, מעדני מוס, מעדני מוו, גבינה צהובה נעם מ-100% רכיבים טבעיים, גבינת טוב טעם וחמאה ועוד, כל המוצרים ללא חומרים משמרים.

















טרה פסח מוצרי חלב אגודת ישראל הרב וועסטהיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד