כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

נדל"ן בבאר שבע - עסקה שאפשר רק להרוויח ממנה!

מי את, באר שבע, מהו אופי העיר וסוגי האוכלוסיה ובעיקר כיצד הפכת למעצמת נדל"ן מדהימה? כתבה שכדאי לכם לקרוא - רק אם אתם רוצים להרוויח כסף

נדל"ן בבאר שבע - עסקה שאפשר רק להרוויח ממנה!
לא לגעת

רכישת דירה במרכז הארץ, בעיקר במרכז הארץ , הפכה כמעט לבלתי אפשרית עבור מרביתנו ובמיוחד עבור זוגות צעירים שרק עברו לגור ביחד, התחתנו וחושבים על הרחבת המשפחה. הרצון לגור במיקום קרוב למרכז התעסוקה, התחבורה, התקשורת והחיים הביא לידי מצב של עודף ביקוש של דירות, סיטואציה שמאוד מקשה על היכולת לשכור דירה, לא כל שכן לקנות אחת.

אז מה עושים אלו שיש בידיהם הון עצמי שמספיק לרכישת נכס אך לא כזה שמספיק לרכישת נכס באזור המרכז, ירושלים או בני ברק? כאלו שמעוניינים ליצור אפיק השקעה נוסף על מקור הכנסתם או להשיג פתרון דיור ראוי לעצמם או לילדיהם הבוגרים? האופציה הריאלית ביותר היא פניה לאזורים המוגדרים, עדיין, כפריפריה, שם עדיין ניתן למצוא נכסים מעולים במחירים אטרקטיביים, נכסים שהיכולת להשיא מהם תשואה ורווח, הן בהווה והן בעתיד, היא יכולת אמיתית ומשמעותית. האופציה הבולטת והמבטיחה ביותר להשקעה בנדל"ן, בשנים האחרונות, וככל הנראה בשנים הקרובות, היא באר שבע.

באר שבע- עיר עם עתיד
באר שבע תמיד הייתה יעד מוביל עבור משקיעי הנדל"ן הפרטיים בישראל, זאת בשל חסם הכניסה הנמוך שהוא מחירים נמוכים יחסית לשאר הערים הגדולות וביקוש קשיח מצד סטודנטים שנחשבים לשוכרים אמינים ובעלי אופק שהיה ארוך טווח של כמה שנים לפחות.

האופי האקדמי והסטודנטיאלי של באר שבע מתבטא בהתחזקותה ובהתפתחותה של אוניברסיטת בן גוריון בנגב, כאשר מדי שנה נפתחות בה עוד פקולטות ועוד מגמות לימוד, מה שמחזק אותה כמוקד משיכה לסטודנטים, למרצים ולעסקים גדולים שמסייעים לכלכלת העיר ומחזקים אותה במדד הדירוג החברתי-כלכלי. מעבר לאוניברסיטה, המהווה את המוסד האקדמי הגדול והמרכזי בעיר, לומדים אלפי סטודנטים גם במכללת סמי שמעון להנדסה, במכללה הטכנולוגית, המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי, שלוחת האוניברסיטה הפתוחה ובית הספר למשחק ע"ש גודמן.

מיזם משמעותי נוסף שחייבים להכיר, כאשר מחליטים על רכישת נכס להשקעה בבאר שבע, הוא המיזם של פארק הטכנולוגיה וההיי-טק הענק שהולך ומוקם בימים אלו על שטח של 77 דונם. פארק זה יאכלס עשרות חברות טכנולוגיה, מרכזי מחקר ופיתוח ומיזמי היי טק אזרחיים וצבאיים ויפתח עוד אלפי, ויותר, משרות והצעות עבודה איכותיות שימשכו אחריהן אוכלוסייה חזקה שתעלה את רמת החיים בעיר, תדרוש שיפור תשתיות ושירותים עירוניים, תחייב את הנגשת התחבורה ותשתיות התחבורה בין העיר למרכז הארץ ותעלה, בהכרח, את מחירי הנדל"ן ואת ערך הנכסים בכל האזור

למה להשקיע בנדל"ן דווקא בבאר שבע?
כבר שנים שבאר שבע נחשבת ליעד מועדף להשקעה הנדל"ן, כשנכסים בעיר מניבים תשואות מרשימות למשקיעים ביחס לנכסים בישובים אחרים בארץ- עד 5.5% לשנה לדירה ממוצעת. בבאר שבע ניתן למצוא דירות ארבעה חדרים מיד שנייה במחיר הנע בין 680 אלף ₪ ל-800 אלף ₪, המושכרות תמורת 3,600-3,000 ₪ לחודש; מחירי דירות שלושה חדרים נעים בין 550 אלף ₪ ל-680 אלף ₪, ואלו מושכרות במחירים של 2500-2,000 ₪ לחודש; ומחירי דירות שני חדרים בבאר שבע נעים בין 400 אלף ₪ ל-550 אלף ₪, ומושכרות תמורת 2,000-1,600 ₪ בחודש.

באר שבע היא המרכז המטרופוליני של אזור הנגב והדרום וככל שתשתיות התחבורה הולכות ומשתפרות, כך ההתייחסות אליה כפריפריה הופכת לסוג של "ברכה" עבור משקיעי נדל"ן נבונים. כאשר העיר תחשב כבר כחלק בלתי נפרד ממרכז ארץ, אז כבר יהיה קשה מאוד למצוא נכס מעולה במיקום מרכזי ובמחיר אטרקטיבי.

מיהם הרוכשים החדשים? קווים לדמותם
המשקיעים החדשים בנדל"ן בערים כמו באר שבע, ירוחם ודימונה הם לא משקיעים קלאסיים, אלו שמבקשים לרכוש עוד דירה ועוד נכס מעבר לאלו שכבר יש להם. המשקיעים החדשים הם זוגות צעירים, כאלו שנעזרים בהורים ובחסכונות על מנת לרכוש נכס מבלי להזדקק למשכנתא גבוהה וליהנות מתשואה גבוהה לאורך שנים על מנת לממן לעצמם שכר דירה באזור ערי המרכז, זוגות עם ילדים או כאלו המעוניינים להרחיב את משפחתם הצעירה ולעבור לחיות במקום שבו יש קהילה צעירה ומתפתחת, עם שירותים המתאימים והמותאמים לצרכים הייעודיים שלהם וכאלו שמבינים בכלכלה ויודעים שההשקעה בנכס היא סיכון מינימאלי לרווח עתידי גבוה ומשמעותי.

למה עם באר שבע 360?



רכישת נכס לשם השקעה, במיוחד כאשר מדובר על השקעה מרחוק, פירושה גם השקעת מאמץ, זמן והון בהשכרת הנכס, בטיפול בשוכרים ובבעיות שצצות להם ובשיפוצים ותיקונים מעת לעת, בהתאם למצב הדירה, פרמטרים שהרתיעו משקיעים פוטנציאליים שלא רצו את כאב הראש הזה בנוסף לקשיי היומיום, הפרנסה והמשפחה. אנחנו, בחברת "באר שבע 360- יזמות וליווי השקעות נדל"ן", מבינים כי הביקוש לנדל"ן בעיר עומד בקנה אחד עם הצורך בשירות ליווי אישי העוטף את המשקיע ב 360 מעלות וכולל בתוכו כול מה שצריך הרוכש, משלב איתור הנכס ועד שלב הניהול השוטף שלו ומבטיחים לכם כי עסקה בנדל"ן בבאר שבע היא עסקה שתוכלו רק להרוויח ממנה, ואיתנו תוכלו להרוויח אפילו יותר. החברה שלנו מתמחה בפעילות נדל"ן למגזרים הדתי והחרדי ויכולה לסייע ולייעץ בקבלת הלוואות ללא ריבית מהבנקים במסגרת "היתר עסקה", בבחינת התאמת מיקום הנכס לצרכים הממוקדים של מגזרים אלו ועוד...

לפרטים נוספים היכנסו ללדף יצירת הקשר או התקשרו לטלפון: 072-2507700
באר שבע נדלן תיווך דירה בבאר שבע כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד