ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

טרגדיה בכביש • הרב מנחם מנדל הורנשטיין ז"ל

הרב מנחם מנדל הורנשטיין, חסיד חב"ד, 45, שסיים את עבודתו בכפר הנוער 'אור אבנר' סיטרין, חצה כביש בכניסה ליישוב - שם פגעו בו מספר רכבים • הותיר אחריו ילד בן 9

טרגדיה בכביש • הרב מנחם מנדל הורנשטיין ז"ל
אהרון ברוך ליבוביץ



בעוד ימים ספורים יחלו סיכומי סוף השנה האזרחית. העיתונים יביאו סקירות על השנה שעברה, לצד המספרים שעשו את השנה. הטור ההנדסי הכואב ביותר יהיה דווקא זה של נפגעי תאונות הדרכים, שעלה השנה בצורה משמעותית.

היום (ג') גבה הכביש קורבן נוסף: בתאונת דרכים מחרידה אירעה בסמוך לאזור המצולק מהשריפה הגדולה בכרמל - היישוב בית אורן. הרב מנחם מנדל הורנשטיין, חסיד חב"ד בן 45, חצה את הכביש בסמוך לכניסה לכפר סיטרין. מספר רכבים שחלפו באזור לא הבחינו בהולך הרגל בשל החשכה השוררת באזור - ופגעו זה אחר זה.

מנחם מנדל ז"ל, נפצע באורח קשה, וצוותי מד"א ששעטו למקום, ניסו לבצע במקום החייאה שלא צלחה. רופא מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו.

קמב"ץ זק"א צפון, חזקי פרקש, סיפר לאתר 'בחדרי חרדים': "מי שראה את התאונה ודיווח על כך לכוחות ההצלה הוא מתנדב זק"א, הרב משה אסולין, שהוכשר רק לאחרונה. כשהגעתי למקום ראיתי את ההרוג שרוע, כשציציותיו מוכתמות בדם, וגם תיק של הטלית והתפילין עם דם..."

המנוח, ר' מנחם מנדל אורנשטיין בן 45, תושב הישוב צופים בשומרון, שימש כמורה למתמטיקה בכפר הנוער 'אור אבנר' סיטרין שבצפון.

המנוח הקדיש את חייו לחינוך, ונשאר לישון יום בשבוע בסיטרין. היום, חל יום היארצייט של אביו, והמנוח ניגש לתפילת ערבית, שבסיומה יצא מהישיבה, ונדרס למוות.

אשתו, תבלט"א רחל, המתינה לו בצומת סמוכה, ורק לאחר מספר שעות נודע לה על הטרגדיה.
המנוח התגורר בעבר עם משפחתו במוסקבה, שם פעל במוסדות חינוך חב"ד.

הותיר אחריו אישה, הגב' רחל, העובדת בהנהלת חשבונות במאפיית המצות בכפר חב"ד - וילד בן 9.

צילומים: אהרון ברוך ליבוביץ




































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד