י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

כלי רכב ירוקים – משפרים את איכות החיים

כמעט כולנו סובלים מכלי הרכב המזהמים את האוויר ואת האווירה בה אנו חיים. מי שלא סובל זה לא בגלל שהדבר לא מפריע לו, אלא שהוא פשוט התרגל. כאשר אנחנו מבקרים במושבים או בכפרים שם כמעט ואין את התחבורה הכבדה והסואנת, אנו נהנים לנשום אוויר הרבה יותר נקי וצח. יש סיכוי שגם בעיר ישתנה משהו והאוויר שאנחנו ננשום יהיה נקי יותר? מסתבר שכן! כלי הרכב הירוקים כבר כאן!

כלי רכב ירוקים – משפרים את איכות החיים
לא לגעת



בהרבה ערים בעולם כבר קיימים כלי הרכב הירוקים הכובשים אט אט את מקומם של המכוניות צורכות הדלק ומעלות הפיח. ניתן להניח שלא ירחק היום וגם כבישי הארץ יהפכו להיות ירוקים יותר וידידותיים לסביבה.

מה שיש לנו בינתיים אלו כלי הרכב הירוקים הנמצאים בשירות התעשייה, בשירות האדם המוגבל כמו גם בתחום החקלאות.

הכירו את כלי הרכב התפעוליים!

רכב תפעולי הוא בעצם רכב חשמלי אותו אנחנו מכירים גם בצורת קלנועית או קלאב קאר ועוד.
כלי רכב אלו נמצאים כיום בשימוש בעיקר בכפרים ובמשקים שם לא מדובר במרחקים מאוד גדולים ממקום למקום וכלי הרכב הללו מסייעים בשינוע ציוד ממבנה למבנה וממקום למקום. הרכבים הללו אמנם לא טסים על הכביש כמו המכוניות הרגילות, אך התנועה הנינוחה מתאימה מאוד למקומות מן הסוג הזה, מה גם שהסיכון לסביבה הינו נמוך הרבה יותר כאשר כלי הרכב נעים באיטיות ובבטחה.

למה זה טוב?

כל בעל עסק לכלי רכב תפעוליים המשקיע גם בתחום קידום אתרים רכב תפעולי כמו גם קידום אתרים קלנועית, יודע לנופף בשלל היתרונות שמצויים בכלי הרכב מן הסוג הזה.

• כלי רכב חסכוניים במיוחד. העלות הראשונית שלהם אינה יקרה והאחזקה אף היא אינה צורכת הרבה. חיבור לחשמל לכמה שעות והרכב מוכן לנסיעה.

• כלי רכב בטיחותיים – כלי הרכב מן הסוג הזה הינם בטיחותיים פי כמה וכמה מכלי הרכב הרגילים השועטים על הכביש. מסיבה זו אנו מוצאים את האוכלוסייה המבוגרת או זו המוגבלת בניידות, עושה שימוש נרחב בכלי רכב אלו.

• כלי רכב ירוק – אינו פולט מזהמים לסביבה.

אז מכל הסיבות – כלי רכב חשמלי!
רכב חשמלי כלי רכב ירוק כלי רכב תפעוליים קידום אתרים כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד