י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

חוטף קסאמים? - הממשלה תעזור לך

אושרה תוכנית סיוע הכוללת חבילת הטבות לתושבי שדרות ויישובי עוטף עזה, בכ-184 מיליון ש"ח • בין ההטבות: זיכוי מס בשיעור של 20% עד לסכום של 227,640 שקל

חוטף קסאמים? - הממשלה תעזור לך

במהלך ישיבת הממשלה הבוקר (א) אושרה תוכנית סיוע הכוללת חבילת הטבות לתושבי שדרות ויישובי עוטף עזה, בסכום הנאמד בכ-184 מיליון ₪. מטרת התקצוב החדש היא לקדם ולחזק את החוסן האזרחי של תושבי האזור, לחזק את הכלכלה המקומית ואת השלטון המקומי.

במהלך הישיבה אמר ראש הממשלה: "מדיניותנו היא להגן על אזרחינו מפני טרור, ירי רקטות וכל פעילות עוינת אחרת נגד שטחנו מעזה, ונמשיך לסייע לתושבי האזור. ובאשר לחמאס והארגונים שבחסותו, חשוב שיידעו: איננו מחפשים הסלמה, אך גם איננו חוששים ממנה. מי שינסה אותנו, יגלה את מלוא נחישותנו ויישא בתוצאות".

חבילת הסיוע לשדרות ויישובי עוטף עזה כוללת זיכוי מס בשיעור של 20% עד לסכום של 227,640 ₪, הנחה בשיעור 30% בארנונה למגורים, 24% בארנונה לתעשייה, מסחר ושירותים, סיוע כלכלי לרשויות המקומיות בגין הוצאות מיוחדות הנובעות מהמצב הביטחוני, תמיכה פסיכו-סוציאלית באוכלוסיה באמצעות 5 מרכזי חוסן הפועלים בהצלחה ברשויות, תמיכה בתעסוקה והרחבת אזורי תעשייה, המשך סיוע בהפעלת מערכי חירום רפואיים (תגבור במספר ניידות טיפול נמרץ, הפעלת מוקד רפואי לילי ותגבור התחנה לבריאות הנפש בשדרות), השלמת תשתיות ביוב שהקמתן החלה במסגרת תוכניות סיוע קודמות, בהשקעה נוספת של 55 מליון ₪ בשנתיים הקרובות והארכת פטור מדמי חכירה למינהל מקרקעי ישראל לשנה נוספת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד