י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בניה בסטנדרט גבוה

במקביל לעליה המתמדת של שוק הנדל״ן בארץ - גם שוק הבניה והשיפוצים נמצא במצב של גאות חסרת תקדים. דווקא כאשר מגוון האפשרויות הוא כה רחב, חשוב לעשות בחירה מושכלת כאשר בוחרים באיש המקצוע הדרוש

בניה בסטנדרט גבוה
לא לגעת



בין אם אתם יזמי נדל״ן, נציגי וועד המעוניינים להוסיף מקלט וחניה לבניין או שסתם מתחשק לכם לשפץ את ביתכם - הרי שתצטרכו צוות מיומן מתחום השיפוצים.

הצורך לא נובע רק מהעובדה שמישהו צריך לבצע את העבודה בפועל אלא גם משום שיש לקבל ייעוץ טרם השיפוץ, לבנות מראש תוכנית מסודרת ולוודא כי חומרי הגלם שנרכשו לתהליך הם הולמים ומספקים את מטרת השיפוץ. לא כולנו נולדנו לעולם הבניה ומרבית הציבור אינו מתמחה בדקויות הרבות הקיימות בעולם השיפוצים, לכן יש למצוא קבלן שיפוצים בחיפה בעל מוניטין חיובי אשר יכול לספק עבורכם מעטפת זו.

אייל הנדל"ן

שוק הנדל״ן מציע למשקיעים אפשרות ליצור תשואה ללא הגבלת זמן, לכן יותר ויותר יזמי נדל״ן בוחרים לשפץ דירות ישנות וליהנות מן התשואה המגיעה מהעלאת ערכה.

יזמי נדל״ן מכירים את עולם השיפוצים מקרוב והצלחתם בתחום הנדל״ן תלויה פעמים רבות בתכנון השיפוץ וכמובן בטיבו. חברת שיפוצים טובה תוכל לייעץ לאנשים המחפשים לרכוש דירה להשקעה ולספק להם שיפוץ במחיר משתלם ואיכות גבוהה אשר תעלה את ערך הנכס, עם עבודות הכוללות אינסטלציה, חשמל, התקנת חימום תת רצפתי ועוד.

בטיחות לפני הכל

איום הרקטות התמידי תחתיו נמצאת מדינת ישראל גורם לישראלים רבים למגן את ביתם מבעוד מועד ולהכין חדר ממ״ד או מקלט בוניתן להסתתר בעת מתקפה. ישנה חשיבות גבוהה לקיומו של ממ״ד בכל דירה או לפחות לקיומו של מקלט בכל בניין. כפי שהתוודאנו בשנים האחרונות - מדובר בדבר מציל חיים.

בניית ממ"ד ניתן לבצע כחלק מפרויקט תמ״א 38 (במידה ובבניינכם מתבצע פרויקט מסוג זה) או שניתן להזמין חברת שיפוצים אשר תבצע עבורכם את העבודה.

מעבר לבניית קירות על פי תקני הבטיחות הנהוגים בישראל יש צורך להתקין מספר מערכות שונות כמו מערכות סינון אב״כ אקטיבית, הוספת גומי אוטם לדלתות והחלונות, אבזור הממ״ד בציוד הדרוש ועוד.

הדרך לבחירה הנכונה

פרויקטי הבניה הינם מורכבים הן מבחינה כספית והן מבחינה בטיחותית. על מנת לוודא כי תקבלו את התמורה הטובה ביותר עבור כספכם מוטב להקפיד על מספר כללים:

תחילה, יש להבין לעומק מיהו בעל המקצוע שעומד מולנו, גם כשמדובר בעבודת שיפוץ פשוטה כמו עבודות גבס. ניתן לברר עליו פרטים דרך האינטרנט, לקרוא המלצות ולשמוע חוות דעת מן הסביבה הקרובה . לאחר שהתרשמנו מן המוניטין של קבלן השיפוצים יש לקבוע איתו פגישת התרשמות.
לרוב האינסטינקטים שלכם יובילו אתכם לבחירת בעל המקצוע הנכון. בנוסף, תמיד חכם לבקש חוות דעת שניה מבעלת מקצוע נוסף במידה ויש לכם ספקות באשר להצעת המחיר שקיבלתם.

אם במחיר עסקינן, הרי שיש להיזהר במיוחד מקבלנים אשר מציעים את עבודתם במחיר נמוך, שכן יתכן ומדובר בקבלן המשתמש בחומרים זולים ו״מעגל פינות״ במהלך העבודה. פעמים רבות מה שבתחילה עולה בזול - בסופו של דבר עולה ביותר.

על מנת לתאם פגישה עם חברה המספקת שירותי בניה בסטנדרט גבוה פנו כעת אל ״א.ש.ט - אשכולות שירותים טכניים בע״מ
שיפוצים בניה בסטנדרט גבוה בניה נדלן כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד