כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

האם הוסרה הכשרות במזנון? בכנסת מכחישים, התיעוד מוכיח אחרת

למרות שדובר הכנסת טען כי "הכשרות בכנסת ברמת ההשגחה הגבוהה ביותר. לא התקבלה כל הודעה על הסרת הכשרות או שינוי כלשהו בנושא", מבדיקת ב"בחדרי חרדים" עולה כי תעודת הכשרות שהייתה מוצבת במזנון הבשרי של הכנסת - הוסרה

צילום: דוברות הכנסת, בחדרי חרדים
צילום: דוברות הכנסת, בחדרי חרדים



בכנסת מכחישים - אך התמונות מאשרות כי הכשרות הוסרה: למרות שדובר הכנסת טען כי "לא התקבלה בכנסת כל הודעה על הסרת הכשרות או שינוי כלשהו בנושא", מבדיקת "בחדרי חרדים" עולה כי תעודת הכשרות שהייתה מוצבת במזנון הבשרי של הכנסת - הוסרה.

בתיעוד נראה המקום בו הוצבה תעודת הכשרות עד היום - כשהתעודה איננה.







כזכור, היום פורסם ב"בחדרי חרדים" כי מאחר ומתבצעים שיפוצים במטבח הבשרי בכנסת, החל המזנון הבשרי לקבל ארוחת צהרים מקייטרינג פרטי. רב הכנסת הרב אלכס הוכמן הורה, כי אל המשאית המובילה את האוכל אל הכנסת יוצמד משגיח מטעם הקייטרינג עצמו: "במהלך נסיעת המשאית מהמטבח עד להגעת המשאית לכנסת, אין שום פיקוח על תוכן המשאית, ולפיכך חייב להיות משגיח לאורך הנסיעה" נאמר בהנחיה.

ההוראה של רב הכנסת החזיקה זמן קצר, ואתמול גילה הרב הוכמן כי האוכל הגיע מהקייטרינג ללא משגיח, הרב הודיע מיידית לקייטרינג שאם אין משגיח עם האוכל הוא לא אחראי על האוכל, ושלל את תעודת הכשרות מהמזנון הבשרי.

'בחדרי חרדים' פנה לרב הוכמן לתגובה, הרב הוכמן השיב כי איננו מעוניין להגיב והפנה אותנו אל דוברות הכנסת לקבלת תגובה.

מדוברות הכנסת נמסר: "הכשרות בכנסת, מאז ומתמיד, היא ברמת ההשגחה הגבוהה ביותר, כזו שנותנת מענה לכול באי המשכן גם המקפידים ביותר.

"מובן לכן שהקייטרינג המביא המזון לכנסת בתקופת השיפוץ, עומד בכול הכללים המחמירים, כשרות 'מהדרין ירושלים' ובד"צ העדה החרדית.

"לעניין צירוף משגיח מיוחד למשאית: בכול הכבוד, בידי הכנסת מכתבו של הרב הגאון אריה שטרן, הרב הראשי לירושלים, שאין בדבר צורך.

"נכון לזמן זה, גם לא התקבלה בכנסת כול הודעה על הסרת הכשרות או שינוי כלשהו בנושא.

"ברור גם שעל מנכ"ל הכנסת להקפיד בכספי ציבור ולוודא שהוצאות שונות הן אכן הכרחיות" נמסר מהכנסת.

כאמור, התמונות המגיעות מהכנסת מוכיחות כי התעודה הוסרה
הרב אלכס הוכמן מזנון הכנסת כשרות הוסרה ההשגחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד