כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024

סלקום במבצע מפתה - מירס פנו לבד"צ: תנו צו מניעה • חשיפה

האם בד"צ יתערב במחירי הסלולר? מנכ"ל מירס דרש מבד"צ 'העדה': צו מניעה נגד סלקום, המוכרת 2000 דקות כמעט חינם לנוטשי מירס • סלקום: "טענת מירס משוללת יסוד"

מנכ"ל מירס, הגאב"ד, ומנכ"ל סלקום
מנכ"ל מירס, הגאב"ד, ומנכ"ל סלקום



המלחמה בין החברות הסלולאריות על קהל הצרכנים החרדי מגיעה לבד"צ 'העדה החרדית', ונראה כי ממאבק האיתנים הזה הצרכן החרדי רק ירוויח.

הערב (ה') התייצב מנכ"ל חסרת 'מירס', אברהם בורשטיין, בבית הדין של 'העדה החרדית' בירושלים, במטרה להוציא מבית הדין צו מניעה נגד החברה המתחרה 'סלקום'.

את בקשתו מנמק בורשטיין בכך, ש'סלקום' פתחה במבצע אגרסיבי המיועד ללקוחות 'מירס', ובו היא מציעה ללקוחות שינטשו את החברה המתחרה תמורת הטבה בלתי נתפסת - 2000 דקות שיחה ב-10 שקלים לחודש.

בבקשתה לצו המניעה, טוענת חברת 'מירס', כי המהלך נועד לפגוע בה באופן ישיר ולהוריד לה כמה שיותר לקוחות.



"התנהגות אנטי תחרותית"

'מירס' אינה מסתפקת בפנייתה לבד"צ.

במכתב ששלח מנכ"ל מירס למנכ"ל משרד התקשורת, נכתב: "הנני פונה אליך ומבקש כי משרד התקשורת יפעיל את סמכויותיו על-מנת למנוע מחברת 'סלקום' להפיץ תוכניות תמחור טורפניות בשוק הסלולרי החרדי.

"זוהי התנהגות אנטי תחרותית בשיטת היצף, המכוונת אל לקוחות מירס בלבד(!) במטרה להחליש את כוחה של מירס לקראת הקמתה הצפויה של הרשת החדשה, מנוגדת לרישיונה של סלקום ומנוגדת לדין.

"אנו חוששים כי פעילות בלתי חוקית ובלתי הוגנת זו של סלקום הינה בבחינת 'קדימון' להתנהגותם הצפויה של שלושת המפעילים הסלולרים האחרים לקראת הרחבתה של התחרות בתחום הסלולר.

"אם לא יפעיל כיום משרד התקשורת את הסמכויות הנתונות לו על-מנת לרסן התנהגות בלתי חוקית ובלתי הוגנת שכזו, הרי שבכך ניתנת יד למניעת התחרות בשוק".

מסלקום נמסר בתגובה: "טענת מירס משוללת יסוד ומתעלמת, באופן לא מפתיע, מהעובדות והנתונים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד