י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בריו שב לציון • שיר חדש חדש

מי שנחשף כמלחין, החל את דרכו כזמר דווקא ששר שירים ידועים ולא חדשים • כעת הוא 'שב לציון', תרתי משמע, עם שיר חדש שכבר מסתמן כאחד מהשלאגרים של התקופה האחרונה

בריו שב לציון • שיר חדש חדש
ישראל ברדוגו

אחרי 2 סינגלים מוצלחים (+ ביצוע מחודש,על הדרך,ל'שיר החבד''י העתיק והמפורסם ''אנעים זמירות''), הזמר הצעיר והמבטיח בריו חקשור לא עוצר ומשחרר לפרסום סינגל שלישי: "שיבת ציון", שכבר מסתמן כאחד מהשלאגרים של התקופה האחרונה.




בחודשים האחרונים, תוך כדי עבודה רצופה ומתמדת על אלבום הבכורה שלו, הוצף בריו בפניות ובקשות רבות מצד מאזינים מכל העולם, ביניהם גם מוסיקאים חסידיים ידועים, שביקשו ויעצו שיגוון את האלבום המתוכנן בסיגנונות שונים של שירים לאור יכולתו והצלחתו בהלחנת להיטים ("ברשות","ברחמים", ועוד').

בריו "ניכנע" לבקשות, והחל לעבוד על הלחנת שירים חדשים, שיגוונו את אלבום הבכורה שלו, גם במחיר של עיכוב משמעותי בתאריך הוצאת הדיסק לאור.

כך או כך, השיר החדש "שיר המעלות...שיבת ציון" (תהילים קכ''ו) הוא עצמו כבר הוכחה לסיגנון נוסף וחדשני בלחניו של בריו. בשיר שר גם סולן אורח ילד-נער פלא, שבחר להופיע בלי ששמו יוזכר.

העיבודים הקוליים והמוזיקליים המיוחדים (סיגנון קומזיץ רגוע בביצוע של אבי סינגולדה), הם של המעבד המוזיקלי המבטיח אלי אסרף, שיחד עם הביצוע הקולי המופלא של מקהלת 'ידידים' , מסמן את השיר כלהיט גדול.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד