ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ההתלוצצות שהסתיימה במודעת התנצלות

רמי לוי הגיע לכינוס של עיתון 'המבשר', והתלוצץ עם כתב 'כלכליסט': "המריבה שלי זה רק עם חסידי גור, כאן אני מלך" • זה נגמר במודעת התנצלות ביומונים

ההתלוצצות שהסתיימה במודעת התנצלות

התלוצצות של רמי לוי הבעלים של רשת 'שיווק השקמה', במהלך כנס המובילים של 'המבשר', עלתה לו ביוקר. "הסכסוך שלי היה עם חסידי גור, כאן אני בסדר גמור", אמר בראיון לכתב 'כלכליסט' במהלך הכנס.

המשפט המחויך הגיע לכותרות, ולוי התחיל לקבל ריקושטים. היו שדאגו להפחיד אותו ולהסביר לו שחבל לו להתעסק עם חסידי גור, שחלקם הגדול נהנים מחוסן כלכלי, וממלאים את חנויותיו.
הדברים שאמר, הגיעו בעקבות סכסוך מתוקשר בין רשת 'אושר עד' הבני ברקית החדשה לבין החנות של לוי הממוקמת בסמוך.

התחרות העזה בין שני הסניפים הביאה לפני ימים ספורים לעימות קשה בין עובדי הרשתות שהתפתחה עד כדי מכות, איומים עם סכינים ואפילו בשעת השיא ליריות באוויר.

הכתב שסיקר את כנס המובילים וניסה לספק כותרות שאל את לוי בכניסתו לאולם אם זאת התחלה של סולחה עם המגזר. לוי השיב: "הסכסוך שלי היה עם חסידי גור, לא עם החבר'ה האלה (המבשר-י.א.) פה אני בסדר, אני מלך".

אולם היה מי שכנראה נבהל מהדברים שפורסמו והחליט לפרסם ביום שישי האחרון מודעת הבהרה ביומונים: "לרמי לוי ולרשת שיווק השקמה יש כבוד, הערכה וקשר הדוק עם כל הזרמים והחוגים בציבור החרדי. ומה שפורסם אינו נכון".

על החתום בברכת שבת שלום: רמי לוי.

האם הגרער'ס ירגעו? ימים יגידו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד