ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

פייר בנקיון אין כמו פיירי • קופון הנחה

בקבוק אחד של פיירי מספיק לכל כך הרבה זמן – שלא תאמינו כמה תוכלו להספיק עד שהוא יגמר • לפיירי נוסחה ייחודית שמנקה עד פי 2 יותר צלחות בהשוואה למתחרה העיקרי • צפו בווידיאו ותראו את היכולות של פיירי, כפי שצולם בניסוי שנערך בארץ

פייר בנקיון אין כמו פיירי • קופון הנחה

פיירי, נוזל הכלים המוביל בישראל מושק בעיצוב חדש ובנוסחה חדשה. הנוסחה של פיירי חסכונית במיוחד ומספיקה לנקיון של עד פי 2 יותר צלחות בהשוואה למתחרה העיקרי. כשבקבוק אחד של פיירי מספיק לכלכך הרבה זמן, לא תאינו מה תוכלו להספיק עד שהבקבוק יסתיים. בסדרה 3 ריחות מרעננים בעלי תמציות טבעיות של: לימון, תפוז עם למון גראס והניחוח הקלאסי ההופכים את פיירי לריחני ונעים לשימוש. בדמו שמוצג ניתן לראות את יכולות הניקוי של פיירי בצורה ברורה ומוחשית.


ניסוי המחט


הניסוי המוצג בסרט מראה בצורה ויזואלית את היכולת של פיירי לנקות מספר רב של צלחות על ידי שימוש בכמות קטנה של נוזל.

המטרה העיקרית של נוזל כלים היא להילחם בשאריות שומן ולהסיר אותם מן הכלים. ככל שנוזל כלים הוא יותר יעיל, כך הוא מחזיק יותר זמן בהסרת השומן. יעילות נוזל כלים באה לידי ביטוי בכמות הלכלוך שניתן להסיר על ידי כמות מדודה של נוזל.

הסרטון הזה משקף את כמות הצלחות המלוכלכות בשמן שנוזל הכלים פיירי מנקה בהשוואה לכמות הצלחות המלוכלות בשמן שהמתחרה העיקרי מנקה. להמחשת היעילות של נוזל הכלים משתמשים בשמן נקי המייצג את הלכלוך שנוזלי כלים נדרשים להסיר.

כאשר נוזל כלים בא במגע עם שכבה של שמן, השמן נדחק לצידי הצלחת. הדחייה של השומן נוצרת בגלל שנוזל הכלים נלחם בשמן ומנסה "להרים" אותו מן הצלחות. התנהגות דומה מתקיימת בתהליך ניקוי הצלחות במטבח.

בניסוי מוצגות שתי צלוחיות עם כמות זהה של נוזל כלים - אחת עם נוזל הכלים של פיירי (הנוזל צהוב) והשניה עם נוזל כלים של המתחרה העיקרי, בירוק. הנסיין טובל סיכה בכל אחת משתי הצלוחיות עם נוזל הכלים. ניתן לראות כי אותה כמות של נוזל כלים פיירי מצליחה להתמודד עם כמות כפולה של שכבות שמן נקי מאשר אותה כמות נוזל של המתחרה העיקרי.

התופעה שנראית בוידאו מדגימה את התועלת של נוזל הכלים פיירי: פיירי מנקה עד פי שתיים יותר צלחות מלוכלכות מאשר המתחרה העיקרי.


כשבקבוק אחד של פיירי מספיק לכלכך הרבה זמן, לא תאמינו מה תוכלו להספיק עד שהוא יסתיים.


כמה פעמים רציתם לבלות יותר זמן עם הילדים, להתחיל דיאטה, ללמוד יותר או למצוא עבודה טובה יותר ולא הצלחתם לקיים? בכל תחילת שנה, חודש או שבוע אנו מקווים שעכשיו זה יצליח, אבל לא מצליחים להתמיד. כשהדברים שאנו רוצים להשיג נמצא בגובה העיניים, הסיכוי להשיג אותם גדל.

נוזל הכלים פיירי מספיק לכל כך הרבה זמן כך שבזמן שהכלים עוד נשטפים ונשטפים תוכלו להשיג את היעדים שהגדרתם לעצמכם.

הטכנולוגיה של פיירי, נוזל הכלים הנמכר ביותר בישראל, מאפשרת לנקות כמות גדולה מאד של כלים באמצעות כמות קטנה מאד של נוזל לניקוי. פיירי מנקה עד פי 2 יותר צלחות מלוכלכות בהשוואה למתחרה העיקרי.

סדרת נוזלי הכלים פיירי עם הנוסחה החדשה מציגה 3 ריחות מרעננים בעלי תמציות טבעיות של: לימון, תפוז עם למון גראס והניחוח הקלאסי ההופכים את פיירי לריחני ונעים לשימוש.

נסו גם את סדרת המוצרים של פיירי מנקה ומטפח ותיהנו מנוזל כלים אשר עוזר לשמור על הידיים רכות ונעימות גם לאחר שטיפת הכלים. פיירי מנקה ומטפח מגיע ב-3 ריחות מרעננים: אלוורה ומלפפונים, משי וסחלבים ושקדים.

הנוסחה של פיירי נבדקה דרמטולוגית.

את נוזל הכלים פיירי ניתן להשיג בכל רשתות השיווק. מחיר מומלץ לצרכן : 12.99 ₪ ל-750 מ"ל.


להדפסת קופון הנחה על סך 5 שקלים לרכישת פיירי לחץ כאן




תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד