כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024

"כבוד הנגיד, למה אין עובדים חרדים אצלך?"

הנגיד סטנלי פישר התארח בקמפוס החרדי באור-יהודה והציג את משנתו הכלכלית • אחד הסטודנטים שאל: מדוע אינך יוזם שילוב חרדים בבנק ישראל? • ומה ענה הנגיד?

סגל מציג שאלה לנגיד. צילום: בחדרי חרדים
סגל מציג שאלה לנגיד. צילום: בחדרי חרדים

נגיד בנק ישראל, פרופ' סטנלי פישר התארח אמש (ד) בקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו באור יהודה.

החלק המעניין היה בסיום הרצאתו של פישר, כאשר ניתנה לסטודנטים החרדים לשאול את הנגיד שאלות בתחומים שונים. הנגיד, מצדו, לא נשאר חייב וענה על השאלות בטוב טעם.

שאלה אחת, שגררה בעקבותיה תשובה מפתיעה מצידו של הנגיד, הייתה שאלתו של שימי סגל, סטודנט למשפטים בקמפוס וחבר פורום הצעירים של נשיא המדינה: "בתקופה האחרונה דיברת אודות חשיבות שילוב החרדים בשוק העבודה. מדוע אינך מראה דוגמה ויוזם העדפה מתקנת כלפי הציבור החרדי בשילובם כעובדים בבנק ישראל"?

סגל אף הציג בפני הנגיד מודעת גיוס עובדים מטעם בנק ישראל, שפורסמה באחרונה והופנתה ליוצאי אתיופיה בלבד. "מדוע העדפה מעין זו לא ניתנה מעולם לציבור החרדי מצד הבנק"?, הוסיף סגל.

בתשובתו הפתיע הנגיד ואמר, כי הוא מקבל את הדברים ומתכוון לפעול בתקופה הקרובה לאפשר את השתלבותם של עובדים חרדיים במסגרת בנק ישראל.

המפגש הנו שלישי בסדרת מפגשים שמקיימת הנהלת הקמפוס החרדי, במסגרת פרויקט "בימת השיח הציבורי". במפגשים הקודמים השתתפו, בין היתר: יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני; הרמטכ"ל היוצא גבי אשכנזי ועוד.

בהרצאתו פרס פישר בפני הסטודנטים את משנתו הכלכלית בהרצאה מעניינת, מלווה בשקופיות ונתונים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד