ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

קנור משיקה: מוצרי מהדרין בהשגחת הבד"צ

מאות נשים השתתפו ביום שני בערב באירוע השקה של קנור, שערך משרד הפרסום מימד, במלון לאונרדו ברמת גן, לרגל השקת מוצרי המהדרין של קנור, מבית יוניליוור

קנור משיקה: מוצרי מהדרין בהשגחת הבד"צ

מאות נשים השתתפו ביום שני בערב באירוע השקה של קנור, שערך משרד הפרסום מימד, במלון לאונרדו ברמת גן, לרגל השקת מוצרי המהדרין של קנור, מבית יוניליוור.

אולם האירועים הדר בסיטי טאואר הפך לערב אחד את צבעו לירוק. השולחנות, הפרחים, הבמה ואף הלובי ועמדת הרישום, מותגו כולם באווירת קנור. אי אפשר היה לטעות, משהו טוב עומד להתבשל פה.

הנחתה את הערב בכשרון, מנוחה שטרן מנהלת קריאייטיב בפרסום מימד. "אין אחד שלא אוהב לעלות במדרגות לשאוף את הניחוח של הארוחה הבייתית המתבשלת,להתקדם ולהיווכח שהריח מגיע מהבית", הקדימה מנוחה והזמינה לבמה את ענת גבריאל, מנהלת תחום קולינארי ביוניליוור ישראל.

"קנור, המותג הגדול ביותר של יוניליוור העולמית, הפועל בכ-90 מדינות ברחבי העולם עם כ- 320 מיליון צרכנים, נכנס אל המגזר החרדי ומביא איתו מומחיות לצד אהבה אמיתית לבישול". ענת הוסיפה ותיארה את המאמצים הרבים שהשקיע קנור במהלך, עד לתוצאה העשירה: 18 מוצרים, בקטגוריות שונות, כולם בכשרות בד"ץ העדה החרדית. להעשרת והשבחת התבשילים, ולהקלה על משימת הבישול היומיומי.

"הפתעות נוספות מתבשלות בקנור", סיימה ענת את דבריה, "מוקפדות, איכותיות וכשרות למהדרין".

על הבמה נפרש מטבח מאובזר, מאחורי משטח השיש התייצב השף יניב פרטוש, והדגים מתכונים נבחרים, תוך שימוש במגוון מוצרי קנור. מנות מקוריות, אחרות ועם זאת קלות להכנה. תוך כדי ההדגמה נתן השף טיפים לייעול הבישול ולהשבחת הטעמים.

בסיום תוכניתו היתה הארוחה ערוכה ומוגשת בצורה מרהיבה. פורלית בשום ועשבי תיבול, מרק ירקות צרפתי וסלט עשבים עם רצועות חזה עוף ומיני אגוזים.

בין לבין הנעימה להקת מתופפים בקטעי קישור. את התוף והדרבוקות הם השאירו מאחורי הקלעים, למטבח הם הביאו את הכלים האמיתיים: סירים, מחבתות, ששת, כפות עץ ואפילו אריזות אבקות תיבול של קנור.

המופע המקורי גרף מחיאות כפיים נלהבות, שהשתלבו בצורה מדהימה בקולות התיפוף.

לאחר הפסקה קלה, ומנה עשירה ומכובדת שהוגשה למשתתפות, עלתה לבמה נויה עם קינוח, פיקנטי, חריף ומתובל, סטנד אפ משעשע מהווי הבית והמטבח.

קוריוזים, אפיזודות מחיי היום, תקלות קטנות, הכל במבט מחויך מזווית הומוריסטית. הנשים המשתתפות באירוע נסחפו כולן לחצי שעה של חוויה וצחוק.

את אקורד הסיום נתנה להקת המתופפים, הפעם בדרבוקות. נלהבות ומחמיאות יצאו המשתתפות לדרכן, לא לפני שקיבלו חבילת שי מתנת קנור: כמה מהמוצרים החדשים בכשרות מהודרת, סיר פיירקס, ועלון עם מתכוני השף יניב פרטוש שהוצגו באירוע.

כך הגיע לסיומו ערב חוויתי וגדוש, שערך למאות נשים היכרות קרובה עם המוצרים המעולים ואפשרויות השימוש המגוונות בהם, ערב של מומחים בבישול.

































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד