כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

תאונה מזעזעת: בחורי ישיבה נפצעו קשה סמוך למירון

שני בחורי ישיבה ששבתו במירון יצאו במוצ"ש למרכז • הנהג איבד שליטה, ובחור שישב במושב האחורי, ללא חגורה, עף מהרכב ופונה במצב קשה ל'רמב"ם' • נהג הרכב נלכד, וחולץ במצב בינוני

תמונת אילוסטרציה
תמונת אילוסטרציה

אווירת סוף הזמן מורגשת בישיבות, ובחורים רבים מנצלים את האווירה המשוחררת בכדי לעשות את השבתות במקומות מעט יותר אקזוטיים מהישיבה.

שני בחורי ישיבה שיצאו בשבת האחרונה, לשבות במושב מירון, בסמיכות לקברו של רבי שמעון בר יוחאי, יצאו עם צאת השבת בדרכם חזרה אל מרכז הארץ.

באחד העיקולים באזור כפר שמאי, איבד הנהג את השליטה על הרכב, ונכנס בעוצמה רבה במשאית שנסעה על הכביש. בחור הישיבה שנסע מאחור לא חגר חגורת בטיחות, והוא עף מהרכב בעוצמה. הבחור שישב במושב הקדמי, נלכד בתוך הרכב וחולצו רק לאחר שעה ארוכה. נהג המשאית, יהודי תושב האיזור נחבל ונפצע באורח בינוני.

הבחור שעף מהרכב טופל על ידי מתנדבי 'איחוד הצלה' ו'זק"א', ופונה לבית החולים רבקה זיו בצפת כשמצבו מוגדר קשה.

יוסף זליקוביץ יו"ר ארגון 'חסדי שבתאי' במירון ומתנדב ביחידת ההצלה של זק"א מספר ל'בחדרי חרדים: "קיבלתי דיווח על תאונת דרכים קשה בין מירון לכפר שמאי, קצת אחרי הכניסה לנחל עמוד. הגעתי ראשון למקום, וראיתי תאונה בין משאית לרכב פרטי מסוג פיאט אונו. מחוץ לרכב ראיתי בחור חרדי שרוע על הכביש כשהוא מדמם ומעורפל הכרה. לאחר טיפול קצר הגיעו צוותים נוספים שסייעו להגשת עזרה ראשונה והוא פונה במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם לבית החולים רבקה זיו בצפת.

ב"רכב הפרטי נלכד בחור חרדי כבן 22, התחלתי להגיש לו סיוע רפואי כשהוא עם שני שברים פתוחים בזמן שהוא לכוד ברכב. רק לאחר כ-45 דקות הגיע צוות כיבוי שחילץ את הפצוע מהרכב, והוא פונה במצב בינוני לבית החולים רבקה זיו בצפת. נהג המשאית נפצע אף הוא ופונה במצב בינוני לבית החולים זיו בצפת".

נא להעתיר בתפילה עבור הנפגעים בתאונה: הפצוע קשה יאיר בן צילה בן 20, פצוע בינוני חיים עוזר בן ציפורה בן 19.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד