כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

נס במקום הזה • המציל והניצול שבו לזירת התאונה

שמואל קליינמן חזר מתפילה אצל מאמ'ע רחל • נהג מטורף פגע בו קשות - וברח מהמקום • השבוע הוא חזר לזירה, כשהמציל מגלה לו מה היה שם ברגעים הקשים ביותר

כאן זה קרה. הניצול והמציל
כאן זה קרה. הניצול והמציל

הם חיבקו זה את זה בצידו של הכביש הסואן. הם לא חברים טובים, או מכרים מזה שנים. למעשה, הם כלל אינם מכירים איש את רעהו. דרכיהם הצטלבו פעם אחת, ברגע קריטי אחד.

זהו סיפור שיכול להיות מסופר מאות פעמים ביום. "אין לי מילים להודות לכם! אתם ממש מלאכים משמים", הוא אמר ברגש, ודמעה קטנה זלגה במורד לחיו.

שמואל קליינמן, תלמיד ישיבה משכונת בית וגן וחברו, חזרו מתפילה בקברה של רחל אמנו וצעדו רגלית בדרך כביש עוקף דגניה, לעבר הישיבה בה הם לומדים.

לפתע סטה רכב מהכביש ופגע בשמואל באורח קשה, והוא נותר שרוע מחוסר הכרה בצד הכביש.

יהודה אמיתי היה בקרבת מקום עם אמבולנס 'איחוד הצלה' לצורך אבטחת אירוע גדול. שני המתנדבים קיבלו את קריאת החירום ממוקד איחוד הצלה ושעטו לעבר זירת התאונה.

שמואל אינו זוכר שום פרט מהאירוע, ויהודה מספר לו בהתרגשות כיצד פגש בו באותו לילה. ”כשקיבלנו את הדיווח על התאונה היינו בסמוך ל'יד שרה' והגענו למקום בתוך כחצי דקה. שכבת כאן בצד הכביש מחוסר הכרה, עם פגיעת ראש קשה ומדממת. טיפלנו בך במסירות ובמקצועיות, ולבסוף פונית לבתי החולים 'הדסה עין כרם'. מצבך היה מאוד קשה, ופשוט מדהים כיצד אני פוגש אותך היום".

בחסדי שמים, בביה“ח מצבו התייצב במהירות, לדברי הרופאים הודות לטיפול הראשוני והמהיר של החובשים, ולאחר ימים ספורים הוא שוחרר לביתו למנוחה והשגחה. יצוין, כי מדובר בתאונת פגע וברח ועד היום לא נמצא הנהג הפוגע.

שמואל אחוז התרגשות, וממלמל ספק לעצמו ספק לכולנו: ”אתם פשוט מלאכים. זה מדהים באיזו מסירות, בכל מקום ובכל עת, אתם מצילים חיים... מי היה יודע באיזה מצב הייתי היום לולא טיפולכם המסור, המקצועי והמיידי... רק מילה אחת אנסה לומר לכם ומכל הלב: תודה!".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד