כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

מאה שערים מנותקת • למעלה מיממה בלי 'בזק'

למעלה מיממה שאזור מאה שערים מנותק משירותי 'בזק' • אלפי איש נותרו ללא כל שירותי טלפוניה • 'בזק': נחתכו בזדון כבלי התקשורת בגוב של בזק באזור שער שכם. העבודות בפני סיום

מאה שערים מנותקת • למעלה מיממה בלי 'בזק'
יוסי פרומנסקי

אתמול (ב) בבוקר נפלה תשתית 'בזק' באיזור מאה שערים. שכונות שלמות נותקו מהחיבור הטלפוני, בהם מוסררה, שבטי ישראל, שכונת בית ישראל, מאה שערים, ועוד.

כאשר קרסה רשת 'סלקום' רעשה מדינת ישראל, נפילה קטנה של 'הוט' או 'בזק' זכתה לאזכורים אינספור והביאה להקמת ועדות לבדיקת שורש הבעיה.

אך גם כאן, כמו במקרים רבים, הציבור החרדי זוכה ליחס נחות בהרבה.

אם חשב מישהו כי מדובר בנפילה זמנית והתקלה תתוקן בהקדם, באה המציאות וטפחה על פניו: נכון להיום (ג) בערב טרם תוקנה התקלה, ולדברי נציגי 'בזק' במוקד התמיכה הטלפוני, ספק אם תתוקן התקלה עד יום שישי.

הגורם לדבריהם הוא כבל חשמל שנפל, אלא שבשיחה עם המוקד ציין המוקדן כי אין לחברה מושג של ממש איפה בדיוק היתה הנפילה.

תושב השכונה ששוחח עם כתב 'בחדרי חרדים' הביע את זעמו על הזלזול של החברה בציבור החרדי, והוסיף כי 'איפה שר התקשורת שקפץ לכותרות כשסלקום נפלה? איפה כל העיתונות?".

לדבריו התקלה כרוכה בפיקוח נפש: אתמול, יהודי ישיש כבן 80 תושב השכונה נזקק במהלך הלילה לטיפול רפואי, אך לא הצליח להשיג עזרה עד אור הבוקר.

מבזק נמסר בתגובה: "אתמול בשעות הבוקר נחתכו בזדון כבלי התקשורת בגוב של בזק באזור שער שכם. בזק החלה לפעול במיידית לתיקון הכבלים שנחתכו, ובשעה זו העבודות עומדות בפני סיום כאשר 90% מהלקוחות שנפגעו כבר חוברו מחדש".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד