י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ה"חברותא" של הזמרים הישראלים הולידה מופע

שורה של זמרים ואמנים ישראלים, הנפגשים מידי שבוע בביתו של הזמר דוד ד'אור ללימוד תורה משותף החליטו להעלות יחד מופע יהודי • והכל התחיל בכלל מתוכנית של הרב זמיר כהן

דוד דאור. צילום: פלאש90
דוד דאור. צילום: פלאש90

כבר יותר משנה מארח הזמר דוד ד'אור בביתו אחת לשבוע קבוצת אמנים שמתקבצת יחד לטובת לימוד תורה, כך מדווח הבוקר העיתון 'ישראל היום'. החבורה כוללת שורה של זמרים, אמנים, יוצרים ושדרני רדיו מפורסמים.

החברותא הקבוצתית החליטה לתרגם את המפגשים השבועיים למופע שיעלה בקרוב, במהלכו יטלו חלק גם הרבנים זמיר כהן ויצחק גבאי. במהלך המופע שיקרא "שירת רבים" יהיו אסופת מזמורי סליחות ותפילות. כמו כן יבצעו המשתתפים חומרים מקוריים.

"יש לנו חברותא של פעם בשבוע שבה אנחנו לומדים תורה והכל התחיל בכלל בזפזופ בטלוויזיה" מסביר ד'אור. "הגעתי לערוץ ההידברות שם היתה הרצאה של רב בשם זמיר כהן ופשוט רותקתי לזה. האיש היה מדהים נעים הליכות ומצאתי את עצמי פעם בכמה זמן נמשך לצפות בהרצאות שלו.

"בשלב מסוים הזמינו אותי בערוץ להתארח בתוכנית שהגישו הרב יצחק גבאי ונתי רביץ שחזר בתשובה. הרב העלה רעיון שניפגש ללמוד משהו יחד ואמרנו 'בכיף'. נפגשנו אצלי כל החבורה. אגב חוץ משלמה בר לא הכרתי אף אחד מהם קודם לכן. מאז פעם בשבוע כבר כמעט שנה אנחנו נפגשים ללמוד תורה. כל אחד בא עם המטען שלו וזה הפך לצורך אמיתי שלנו. גם נוצרה בינינו חברות הדוקה וחזקה כמו משפחה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד