ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

מוזס סייר בגבעת זאב החדשה • גלריה

סגן שר החינוך, אליעזר מנחם מוזס, סייר השבוע בגבעת זאב החדשה - בפרוייקט של חברת 'חיש נופי ישראל', לרגל התפתחות מוסדות החינוך והדיור בשכונה • "עד שביקרתי כאן לא הבנתי את העוצמה והפונטציאל של המקום"

מוזס סייר בגבעת זאב החדשה • גלריה

השבוע נערך סיור רב משתתפים עם מנהלי המוסדות והיזמים, יחד עם סגן שר החינוך ויו"ר השדולה לפתרון הדיור בישראל, בגבעת זאב החדשה.

היזם, חנוך קס, ערך את הסיור, בו הוצגו מוסדות החינוך שנבנו כבר טרם האיכלוס על ידי חברת חיש נופי ישראל - יזמי השכונה: ת"ת גבעות עולם בניהולו של הרב זלצמן, ובית יעקב שמונהל על ידי הרב גבריאל קוסבר, גני ילדים ומעונות יום - מוסדות שמפארים את השכונה.

סגן שר החינוך עמד על עתודות הקרקע של אלפי יחידות דיור שישנן בגבעת זאב החדשה, והתפעל מרמת הפיתוח הגבוהה ממנה נהנים תושבי השכונה. מוזס הודיע בעת הסיור, כי יפעל בכנסת למען הוצאת אלפי יחידות דיור בגבעת זאב החדשה - המקום היחיד שנמצא דקות ספורות מירושלים ויכול להוות פיתרון אמיתי לאורך זמן לבעיית הדיור החרדי.

סגן השר התפעל מהתחבורה הציבורית ומהמרכז המסחרי שכבר קיימים במקום, ואף ציין שעד לרגע בו סייר בשכונה לא הבין את העוצמה והפונטצייאל של גבעת זאב החדשה. הוא דרש מעוזריו לערוך פגישות דחופות בכדי לקדם את הוצאת אלפי יח"ד שיכולות להיות מאוכלסות בתוך שנתיים, מעת הוצאתם לשוק, הודות לפיתוח הרב שהשקיע משרד השיכון בשכונה.















































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד