כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

נכנס לעניינים • בנו של קרויס - נעצר • יואליש: "שיהיה קצת שקט בבית"

במהלך הפגנות השבת ברחוב ישעיהו בירושלים, עצרו השוטרים את בנו הקטן של קמב"ץ 'העדה החרדית' - יואליש קרויס • קרויס: "עמדנו שם בתמימות, והשוטרים החליטו לעצור את הבן שלי. אין לי בעיה שיישב במעצר, יהיה לי קצת שקט בבית" • שעתיים לאחר צאת השבת - שוחרר הילד

יואליש קרויס. צילום ארכיון
יואליש קרויס. צילום ארכיון

ההפגנות בירושלים הפכו זה מכבר לחלק אינטגראלי מהווי השבתות בירושלים. בצהרי השבת, מגיעים מספר קטן של תושבים, בעיקר משכונת מאה שערים לאזור רחוב ישעיהו, ומוחים על חילולי השבת.

כמידי שבת, יצאה קבוצה קטנה של תושבים לאזור העימות, והחלו למחות על חילול השבת. אחד המפגינים הקבועים, הוא יואליש קרויס, המכונה קמב"ץ 'העדה החרדית'. ההפגנה נפתחה בדרשה אותה נשא האדמו"ר ממשכנות הרועים, כשלאחר מכן החל הציבור לצעוק 'שאבעס' ולהפריע למכוניות בנסיעתם.

המשטרה שהגיעה למקום, עצרה את בנו של קרויס, קטין כבן 16.

"אני בדרך כלל לא תומך בהפגנות האלו", אומר קרויס ל'בחדרי חרדים'. "יצאתי עם כמה מהילדים שלי לסיבוב ונתקעתי שם במשך רבע שעה. השוטרים זיהו אותי, והחליטו לעצור את הבן שלי, שעמד בצד בתמימות", הוא מספר ל'בחדרי חרדים' עם צאת השבת.

קרויס עצמו לא מתרגש מהמעצר ואומר כי המשטרה רוצה שבנו יישאר שם עד לשעות הבוקר. "לא נורא שיישאר במעצר", הוא אומר. "שיהיה לי קצת שקט בבית".

אלא שבשעה 21:00 התפוגג חלומו של קרויס לקצת שקט בבית - הילד שוחרר מהמעצר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד