ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

"יש לי מכשירים בכמה חברות, בסלקום הכי גרוע" • צפו

משרד התקשורת רצה להקל על הלקוחות? הצחקתם את חברת 'סלקום' • יקי אדמקר יצא לשטח ופגש לקוחות 'סלקום' מורטים את שערותיהם מאכזבה ותסכול על השירות המאכזב • צפו באכזבה מתוקשרת

יצא ובדק. יקי אדמקר עם לקוח מאוכזב
יצא ובדק. יקי אדמקר עם לקוח מאוכזב

משרד התקשורת הוציא אין-ספור הודעות בחודשים האחרונים, לצד קמפיין פירסום מתוקשר, שנועדו להקל על הצרכנים לעזוב את החברות הסלולאריות ביתר קלות ולעבור אל חברה חדשה.

אבל כאשר יצאנו לשטח - גילינו שם מציאות מאכזבת במיוחד.

צרכני החברות הסלולאריות יוצאים מאוכזבים ממוקדי השירות, כשהם מורטים שערותיהם, לאחר ניסיונות מתמשכים לעמוד כנגד החברות המשומנות.

הלקוחות המאוכזבים ביותר יצאו ממוקד השירות של חברת 'סלקום', שם ניתן לשהות שעות ארוכות בנסיונות לקבל מזור לבעיות רבות בהן נתקלים הלקוחות - אך לשווא.

במקרים בהם ביקשו הלקוחות לעזוב את החברה/לנתק קו/לתקן מכשיר/ להתלונן על שירות שהובטח וטרם הגיע, הם נאלצו להמתין זמן רב, כשבסיומו לא קיבלו את הפיתרון המיוחל.

מחברת 'סלקום' נמסר בתגובה באמצעות משרד הפרסום 'בולטון': "על מנת לתת מענה לביקושים הרבים המשקפים את ההתעניינות הרבה בהצעות הייחודיות שלנו ללקוחות כל החברות במגזר החרדי, נערכת החברה בכל ערוצי השירות, גייסה נציגים והאריכה את שעות הפעילות הן במוקדים הטלפונים והן במרכזי השירות".

"אנו מודים ללקוחות סלקום וללקוחות החברות האחרות על האמון והבחירה בנו, ומתנצלים על זמני ההמתנה הארוכים מהרגיל".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד