כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

כרמל מוכר את 'בר כל' • "בקרוב אהיה ח"כ"

"מייעדים אותי לתפקידים ציבורים וכנראה אהיה ח"כ בתוך שנתיים", אומר מנחם כרמל, הבעלים של רשת 'בר כל' • הוא מתכוון למכור את הרשת "בתנאי שיישמר הצביון הדתי שלה"

מנחם כרמל. צילום: אליהו קובין
מנחם כרמל. צילום: אליהו קובין

בשבועות האחרונים פועלים מתווכים למצוא קונה לרשת השיווק החרדית 'בר-כל', אם כי לפי שעה הקונה לא נמצא ולא מתנהל משא ומתן. כך מדווח הבוקר (ב') 'גלובס'.

על-פי הנתונים, מחזור המכירות של הרשת החרדית עומד על 650-700 מיליון שקל בשנה. מקורות בשוק העסקי טוענים, כי לרב מנחם כרמל מספר תנאים למכירת הרשת.

בנוגע לעלות, מתכנן כרמל, לפי 'גלובס', לדרוש כפול שש מהרווחים השנתיים והוא מוכן למוכרה בתנאי שהקונה ישמור על צביונה הדתי של הרשת.

"ההסכמה שלי למכור את הרשת איננה דבר חדש", אמר כרמל בתגובה לפרסומים. "כרגע אני לא מנהל משא ומתן. הרשת לא חייבת כסף ושום דבר לא בוער".

הרצון למכור את הרשת בא על רקע כניסתו העתידית של כרמל לחיים הפוליטיים.

"ידוע שאני מתעסק בדברים ציבוריים ומייעדים אותי לתפקידים ציבוריים. רוב הסיכויים שאהיה חבר כנסת בתוך שנתיים, דבר שיחייב אותי לעזוב את הרשת.

"אני לא חושב שצריך לנהל רשת קמעונאית על-ידי נאמן. אם לא נמכור ולא נמצא מי שינהל אותה, הרשת שלנו מוכנה להנפקה בכל עת. במקרה שבו לא אוכל להיות יומיום ברשת, וארצה שהיא תנוהל על-ידי מנהלים חיצוניים - ננפיק את הרשת", אומר כרמל.

בדבריו הוא גם פוסל את האפשרות לפיה הוא מעמיד את הרשת למכירה בגלל התחרות הקשה שמתחוללת בשנים האחרונות: "הלקוחות של 'אושר-עד' אלו לא הלקוחות שלי", פוסל כרמל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד