כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024

שנת שיא לטמבור: רווח נקי של כ-35 מיליון שקל

חברת טמבור רשמה בשנת 2010 זינוק של – 19.5% במכירות ורווח נקי שהסתכם בכ-35 מיליון שקלים • מנכ"ל טמבור: "נמשיך לפעול על מנת למקם את טמבור בעמדה אסטרטגית טובה וחזקה יותר"

שנת שיא לטמבור: רווח נקי של כ-35 מיליון שקל

חברת טמבור שבשליטת 'גרנית הכרמל', מדווחת על תוצאותיה לשנת 2010, המצביעות על גידול של 19.5% בהכנסות, כאשר סך הכנסות השנתיות של החברה הסתכמו בכ- 684 מיליון ₪, גידול של 19.5% לעומת אשתקד, והרווח הנקי הסתכם ב- 35.2 מיליון שקלים, גידול בשיעור של כ- 6% לעומת אשתקד.

לדברי מיכאל דיין, מנכ"ל טמבור: "החברה מסיימת את 2010 עם תוצאות שיא המבטאות את הצמיחה החזקה של טמבור.

"במהלך השנה הרחבנו וחיזקנו את סל המוצרים בצבע ובחומרי בנייה ופתחנו ברבעון הראשון את מפעל לוחות ובלוקי הגבס המתקדם בישראל. על אף התחרות העזה הצליחה טמבור בתקופה קצרה לבסס אחיזה משמעותית בשוק הגבס, לייצר ולשווק סדרת מוצרים איכותיים ביותר ואשר התקבלו בהערכה רבה על ידי השוק המקצועי".

מיכאל דיין הוסיף כי טמבור ממשיכה להתמקד בליבת העסקים של החברה, ייצור ושיווק של צבעים, חומרים משלימים מתקדמים לתחום הבניה, לצד מוצרי גבס ובניה יבשה. מגזר הצבעים ממשיך להוביל את החברה, מגזר זה הציג גידול במכירות של 12% ועלה לשיעור רווח תפעולי של 13.3% בשנת 2010.

טמבור מציינת בימים אלה את יובל ה – 75 לפעילותה, אין הרבה מותגים ישראליים הנהנים לאורך שנים כה רבות מהובלה מרשימה של השוק כטמבור אומר דיין. "נמשיך לפעול ביתר שאת על מנת למקם את טמבור בעמדה אסטרטגית טובה וחזקה יותר, שתאפשר התמודדות ראויה עם האתגרים החדשים שיוצבו בפנינו במהלך השנים הקרובות".

מנתוני הצמיחה של 'טמבור' עולה כי ההכנסות מתחום הצבע לשוק המקומי צמחו בשיעור של 12%, וההכנסות ממגזר הגבס ובניה יבשה הסתכמו ב- 103 מיליון ש"ח, גידול בשיעור של 153%, כאשר הרווח הנקי הסתכם בכ- 35.2 מיליון ₪ לעומת 33.1 מיליון ₪ אשתקד, גידול בשיעור של כ- 6%.

במהלך השנה האחרונה חנכה 'טמבור' מפעל לוחות ובלוקי גבס באזור התעשייה עכו דרום המשתרע על שטח של 30,000 מ"ר, והינו אחד המפעלים המתקדמים מסוגו בעולם המבוסס על טכנולוגיות איכות סביבה חדשניות ומתקדמות והוא עומד בתקינה האירופית המתקדמת למפעלי חומרי בנייה. במקביל, החלה החברה בשיווק תקרות אקוסטיות, חומרי בידוד ואביזרים על מנת לספק ללקוח סל מוצרים כולל. בשנה הראשונה לפעילות המפעל ביססה טמבור אחיזה משמעותית בשוק הגבס וסיפקה מענה חדשני, תחרותי ומתקדם לאנשי המקצוע והקמעונאים הפועלים בתחום. לאורך השנה השיקה טמבור מגוון רחב של מוצרים חדשים בגזרת הצבע, טייחים חדישים, אבקות בנייה מתקדמות ומוצרי איטום ביטומני, לוחות ובלוקי גבס, מוצרי בידוד, תקרות אקוסטיות ועוד.

"טמבור" הנו מותג הצבע המוביל בישראל כבר 75 שנים.

הקבוצה עוסקת בייצור, יבוא ושיווק של צבעים, חומרים משלימים מתקדמים לתחום הבניה, צבעי דפוס ומוצרי גבס, ובעלת 5 אתרי ייצור. הקבוצה חרטה על דגלה להוביל את עולם הצבע וחומרי גמר לבנייה בישראל ולהגדיל את צריכת הצבע לנפש, על ידי התרחבות לקטגוריות חדשות ויצירת אופנת הצבע בישראל.



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד