כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

חדש בערוץ 'פתרונות ביטוח': ביטוח נסיעות לחו"ל

למה חשוב לעשות ביטוח לפני כל יציאה לחו"ל, האם יש הבדל בין ביטוח לצורך ביקור משפחתי לבין טיול אתגרי ומה עלינו לעשות אם מגיעים למצב של הפעלת הביטוח? • טיפים, עצות, מאמרים ותשובות לכל השאלות במדור החדש

חדש בערוץ 'פתרונות ביטוח': ביטוח נסיעות לחו"ל
דוד קורן



לקראת חג הפסח, כשהמוני בית ישראל מתכננים לבלות את חופשתם בחו"ל, האם שאלתם את עצמכם מה לגבי ביטוח לקראת הנסיעה? מה עליכם לעשות על מנת לבלות בחו"ל בראש נקי מדאגות? נסיעה לחו"ל אמורה להיות חוויה נעימה ומהנה, אולם לצערנו הרב היא עלולה להסתיים גם בצורה אחרת כגון: פציעה במהלך טיול שדורשת טיפול רפואי דחוף, איבוד המזוודה או כל נזק אחר שעלול להיגרם בזמן שהותנו מחוץ לגבולות המדינה. על כן חשוב ביותר, על כל צרה שלא תבוא, לפני כל יציאה לחו"ל, לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל לך ולמשפחתך, שמכסה את ההוצאות הכבדות שעלולות להיגרם במקרה של נזק כלשהו בזמן שהותך בחו"ל.

במסגרת ערוץ 'פתרונות ביטוח', אנו מעלים מדור מיוחד: "ביטוח נסיעות לחו"ל" בו תוכלו לקבל את המידע הנחוץ בנושא הביטוח המדובר. המדור עוסק בכל ההיבטים הקשורים בביטוח נסיעות לחו"ל ומסביר באופן ברור ופשוט אודות כל אחד מסוגי הביטוחים הקיימים.

בנוסף, מספק המדור מידע כללי וטיפים אודות הנסיעה לחו"ל, כללי זהירות, סיפורי גולשים, שאלות ותשובות ומגוון כתבות שיסייעו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם לקראת הנסיעה לחו"ל.

הנכם מוזמנים להכנס וללמוד כבר עכשיו על ביטוח נסיעות לחו"ל. לכניסה למדור - לחצו כאן



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד