ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

הפעוטה ביקרה 4 פעמים בקופת החולים - ונפטרה

פעוטה, בת למשפחה מנכבדות חסידות באיאן, חשה ברע, ונלקחה 4 פעמים לבדיקה בקופת החולים • פעם אחר פעם שחרר אותה הרופא לביתה • שעות לאחר מכן, היא נפטרה • קופת החולים: "הנושא בבדיקה"

קופת חולים. (תמונת אילוסטרציה)
קופת חולים. (תמונת אילוסטרציה) צילום: באדיבות המצלם

טרגדיה בביתר: פעוטה בת שנה וארבעה חודשים, הובהלה בשעות הצהריים על ידי הוריה לקופת חולים 'כללית' באזור מגוריה, כשהיא מחוסרת הכרה. הרופאים הזמינו את צוות מד"א, ופראמדיק שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה.

אחד מבני המשפחה מספר ל'בחדרי חרדים': כי הפעוטה ביקרה במהלך השבוע האחרון, ארבע פעמים במרפאה השכונתית, אך כל פעם שחרר אותה הרופא לדרכה.

"רק היום (ג'), ביקרה הילדה פעמיים בקופת החולים, אך הרופא החליט לשחרר אותה לבית. מצילום שנעשה לה התגלה כי הילדה סובלת מדלקת ריאות, והרופא רשם לה אנטיביוטיקה, ושחרר אותה", מספר בן המשפחה.

בשעות הערב, סמוך לשעה 18:00, הבחינה האם כי הפעוטה אינה מגיבה לקריאותיה ונראית כמחוסרת הכרה. האם רצה עם בתה לסניף קופת החולים, שם קבע פראמדיק של מד"א את מותה.

"אף אחד לא מבין איך זה יכול להיות. האמא ביקרה ארבע פעמים בקופת החולים ואף אחד לא חשב להפנות אותה לבית החולים? זו שערורייה של ממש!", אומר הערב גורם משירותי ההצלה בביתר עלית

בעקבות פניית 'בחדרי חרדים' לקופת חולים כללית, נמסר כי "קופת החולים כללית משתתפת בצערה של המשפחה על המוות הפתאומי, והנושא נמצא בבדיקה מעמיקה מול הגורמים הרלוונטיים".

אביה של המנוחה נמנה על חשובי חסידי באיאן בביתר עילית, ומחבר ספר "בן אשר".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד