י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

לאחר שלושה וחצי חודשים: 'ההורים החוטפים' - שוחררו

שלושה וחצי חודשים ישבו ההורים מלונדון שניסו לחטוף את בתם מבית משפחה אומנת בבני-ברק - במעצר • השבוע נתן הגרי"ד גרוסמן הבטחה לבית המשפט - וההורים שוחררו

לאחר שלושה וחצי חודשים: 'ההורים החוטפים' - שוחררו
חברת אל על

בית המשפט בתל-אביב שחרר הבוקר (ד') את ההורים החשודים בניסיון חטיפת בתם לרומניה, במטרה להשיבה לביתם בלונדון - למעצר בית, בערבות כספית של 200 אלף שקלים.

שלושה וחצי חודשים שהו ההורים במעצר. האב היה עצור באבו כביר והאם בכלא נווה תרצה. כזכור, מעצר ההורים התבצע לאחר שניסו לחטוף את בתם שהתגוררה בבית משפחה אומנת בבני-ברק.

עורך דינם, ששי גז, פנה לפני מספר ימים אל רבה הראשי של מגדל העמק, הרב יצחק דוד גרוסמן, בבקשה שיבוא להעיד בבית המשפט העליון - כדי להביא לשחרור ההורים.

הרב גרוסמן נענה לבקשה, ובתחילת השבוע הגיע להעניק עדות בבית המשפט.

במהלך העדות הבטיח הרב, כי הוא נותן את הבטחתו שההורים לא ינסו לחטוף שוב את הנערה אל ביתם, וכי הוא ערב לכך שההורים לא יימלטו, לפני שיקבלו את עונשם בבית המשפט.

הבוקר הגיעו אנשים רבים אל אולם בית המשפט, בכדי לשמוע את החלטת השופט. בין הנוכחים היו שני אברכים שהגיעו מטעמו של הרב גרוסמן, כדי לעזור במקרה הצורך.

אחד הנוכחים באולם מספר ל'בחדרי חרדים' על הדיון: "אולם בית המשפט היה מלא באנשים שבתי המשפט לא מכירים. אנשים חרדים, לבושים בצורה יפה ומכבודת.

"אין ספק כי עדותו האחרונה של הרופא שהיה במקום, שפכה אור על הפרשה ונתנה פתח של תקווה נוסף בגזר הדין העתידי של ההורים. אחד מהדברים שנלמדו היה שהכרטיסים לרומניה נקנו ממש זמן קצר לפני העלייה למטוס".

עו"ד ששי גז אמר ל'בחדרי חרדים' דקות לאחר החלטת השופט: "הגיע הזמן לעשות סוף לטרגדיה האיומה הזאת. בדרך כלל אני אומר שאני מתיר אסורים, במקרה הזה אני אומר פדיתי שבויים. זה מקרה קשה, לא מדובר בעבירות פליליות שנעשו, הייתה מטרה להחזיר את הבת שלהם הביתה".

ההורים ישהו בבית אחות האישה בבני-ברק.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד