כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024

מתכוננים לסופה • חברת החשמל מתגברת כוחות

בחברת החשמל נערכים לקראת סוף שבוע סוער • החברה הוציאה אזהרות לציבור: אין לגעת בכבלים קרועים ויש לסלק מפגעים • "יתכן ויקח זמן רב מהרגיל לתקן תקלות", אומרים בחברה

מתכוננים לסופה • חברת החשמל מתגברת כוחות

חברת החשמל מודיעה היום (ד') כי לרגל מזג האוויר החריג היא נערכת באופן מיוחד, ומפרסמת מספר הוראות לציבור.

לדברי החברה, במהלך הימים הקרובים רוחות עזות, סופות וברקים עלולים לסכן את תילי החשמל, לכן הציבור מתבקש להסיר או לחזק אביזרים שעלולים לעוף ברוח ולפגוע בתילי החשמל, בנוסף, אין לגעת בחוטים קרועים ובמידה ונתקלתם באחד כזה יש להודיע מיידית למוקד 103 או למשטרה.
במקביל מודיעה החברה כי תתגבר את צוותי העובדים במחוזות ואת מרכזי השירות 103. לפי תחזית שהתקבלה מהשירות המטאורולוגי, צפויות רוחות ערות, סופות רעמים, ברקים וממטרים עזים, ברחבי הארץ.

בין החפצים שעשויים לפגוע בתילי החשמל מונה החברה: תריסים שאינם מחוברים כראוי, מכסי מיכלים, קולטים ודוודים על הגג, אדניות, עציצים וכדומה.

לסיום מסר דובר החברה "לא צפוי חוסר בכושר הייצור של החברה, במקרים של תקלות ברשת נעשה כל מאמץ שיידרש לקצר את זמני התקלות ונדאג לאספקת חשמל סדירה ללקוחות. מחוזות חברת החשמל נערכו לביצוע עבודות מיוחדות, אך עם זאת, יש לקחת בחשבון שעלולים להיווצר מצבים של עבירות קשה או רוחות עזות אשר ימנעו מצוותי החברה לתקן תקלות בגובה, כל אלה עלולים להקשות על תיקון רשתות החשמל ולהאט את קצב החזרת האספקה."
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד