כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024

טוביה לוסקין: "פקידים-ילדים הורסים המדינה"

"זה כמו לפני בואו של המשיח, כולם הופכים לעיוורים. ברמות מס שכאלה אנחנו כמו עבדים", אומר הגיאולוג של 'גבעות עולם' בתגובה להמלצות ועדת ששינסקי

טוביה לוסקין. צילום: פלאש 90
טוביה לוסקין. צילום: פלאש 90

לרשימת המתנגדים למסקנות וועדת ששינסקי, אשר המליצה כזכור להגדיל את המיסוי על תגליות הגז והנפט, הצטרף גם הגיאולוג הראשי של 'גבעות עולם', טוביה לוסקין.

"הם מסכנים את מדינת ישראל. תעשיית האנרגיה היא ערובה לביטחונה של המדינה, ומה שעשו פה זה לתת לכמה פקידים-ילדים, שחושבים שהם עושים טוב, פשוט להרוס משאב חיוני לישראל", אומר לוסקין.

"הגז הוא איכות החיים, ואילו הנפט הוא החיים עצמם. אי אפשר לתרגם הכל לכסף בצורה כה פשוטה; אי אפשר לתת לחבורה של כלכלנים וגובי מסים לנהל מדיניות של מדינה שלמה. כשאתה שם הכל בידי גובה המסים, התוצאה היא שהכל מת".

"הם לוקחים מהמשקיעים של גבעות עולם למעלה משמונים אחוז מההשקעה. אם זה יעבור, מה שיקרה זה שאנחנו נמשיך לקדוח - וכשזה ייגמר, הסיפור ייגמר כי במשטר הקיים אף אחד אחר לא יחפש, לא גז ולא נפט".

"זה כמו לפני בואו של המשיח, כשכולם הופכים לפתע לעיוורים. אם זה יעבור אנחנו נמשיך לעבוד בגבעות, אלא שברמות מס שכאלה אנחנו למעשה כמו עבדים, עובדים בשביל מישהו אחר", הוא מצוטט בעיתון מעריב.

"תסתכל, פשוט תסתכל על הפרצופים של הגורמים בתעשייה. כולם אפורים, לא מאמינים שזה מה שהולך לקרות, שהולך להיגרם כל כך הרבה נזק".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד