ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

טמבור מציגה: אופנת הצבע לאביב 2011

טמבור משיקה את הטרנדים בצבע לאביב 2011 ומזמינה אתכם להתחדש • המומחה לעיצוב וצבע מבית טמבור מסביר, צעד אחר צעד, כיצד ניתן לצבוע את החדר עם הצבעים החדשים של טמבור

טמבור מציגה: אופנת הצבע לאביב 2011


זמן עירוני
משקף את החיים האורבאניים כהרמוניה של ניגודים. שילוב מושלם בין קירות בטון חשופים, חיתוכי לייזר וקווים ישרים, לבין טאצ’ אנושי. גימורים עגולים, צבעים טבעיים וטקסטורות קלאסיות. התוצאה שנונה ומתוחכמת, כמו החיים בעיר. טמבור מציגה בפניכם שתי הצעות כיצד תוכלו לשקף את טרנד ה"זמן עירוני" בביתכם:

הצעה ראשונה:






שלב ראשון: צובעים את הקיר בסופרקריל 2000 בגוון UR 129P בעזרת רולר של טמבור.


שלב שני: צובעים את קיר הפלזמה הבנוי מגבס טמבור ביסוד קוורץ הקרוב לגוון הספארי. בוחשים היטב את צבע הספארי. טובלים מברשת 3" או 4" בצבע הספארי ומורחים כמות קטנה של צבע על הקיר בתנועות אלכסוניות רחבות. ממשיכים לשחק ביד חופשית עם הצבע שעל הקיר ולמרוח שוב ושוב עד לקבלת 'איים' של טקסטורה דמיות דיונה לצד איזורים חלקים של צבע. מומלץ להתרחק מהקיר מדי פעם במהלך העבודה כדי לבחון את התמונה כולה.


שלב שלישי: להשלמת המראה ניתן להוסיף אביזרים בגוון 221A לחלל: כריות, מפות וכד'.


מצד אחד הרחובות הסואנים, הכבישים המהירים, האורות, החנויות, הבניינים, המגדלים, האוטובוסים, האנשים, ההפתעות, החידושים, האנרגיות שבאוויר...מצד שני, הפינה הפרטית שלך. החום, השלווה, התענוג של להגיע הביתה בסוף היום. להירגע. זה מה שנקרא: “זמן עירוני“.

הצעה שניה:








שלב ראשון: צובעים את הקיר בסופרקריל 2000 בגוון 4074T בעזרת רולר של טמבור.


שלב שני: צובעים 2 שכבות של סוויד בגוון ISU620 בעזרת רולר קצוץ שיער. ממתינים שעה בין שכבה לשכבה ואח"כ טובלים מברשת 4" בצבע הסוויד, מסירים עודפי צבע מהמברשת ומורחים את הצבע על הקיר בתנועות אלכסוניות ארוכות (X). ממשיכים לצבוע ולטשטש גבולות כך שלא יראו קווים אלכסוניים בודדים. מומלץ לעבוד כל פעם על קטע של 0.5 מ"ר. במעבר מקטע לקטע יש לעלות על המקטע הקודם כדי לטשטש גבולות. מומלץ להתרחק מהקיר מדי פעם במהלך העבודה כדי לבחון את התמונה כולה.


שלב שלישי: צובעים את ראש המיטה הבנוי מגבס של טמבור בסופרקריל 2000 בגוון 5053D בעזרת רולר של טמבור


זמן לאהבה
מציג את הפשטות התמימה של פעם. פשטות הנמצאת כאן. בצבעי הגלידה, בצורות, בפרחים ובנאיביות הממלאים את החלל. יחד הם יוצרים עולם שלם של מתיקות, אופטימיות וצבעוניות נעימה המאפשרים להתרפק על העבר. הרומנטיקה של הנוסטלגיה. פשוט אהבה. כמו פעם. טמבור מציגה בפניכם שתי הצעות כיצד תוכלו לשקף את טרנד ה"זמן לאהבה" בביתכם:

הצעה ראשונה:





שלב ראשון: צובעים את הקיר בסופרקריל 2000 בגוון 1101P בעזרת רולר של טמבור.


שלב שני: צובעים את הקיר בסופרקריל 2000 בגוון 2011-03T בעזרת רולר של טמבור.


שלב שלישי: צובעים את העיגולים בסופרקריל מט לבן במיוחד בגוון 101 בעזרת מברשת של טמבור.


שלב רביעי: צובעים פס דקורטיבי בסופרקריל 2000 בגוון 1164T


אומרים שפעם הייתה פה אהבה.אהבה אמיתית, תמימה, קסומה. אהבה של ריגושים, התחדשות... פרפרים בבטן, לא רק בין הפרחים.

הצעה שניה:










שלב ראשון: צובעים את הקיר בסופרקריל 2000 בגוון 6023P בעזרת רולר של טמבור.


שלב שני: צובעים את הקיר בסופרקריל 2000 בגוון 2193P בעזרת רולר של טמבור.


שלב שלישי: מדביקים את השבלונה בעדינות על הקיר. צובעים בעזרת ספוג בטפיחות עדינות סופרקריל 2000 בגוון 1164T. (ניתן להוריד או לרכוש את השבלונה דרך אתר טמבור)


זמן לאופטימיות
מזכיר לנו שהטבע בורח לנו כמו גרגרי חול מבין האצבעות, וכי הגיע הזמן לחזור להתקיים מהסביבה, ולתת לסביבה להתקיים סביבנו. לחדש את האופטימיות שלנו לעתיד טוב ונקי יותר. טמבור מציגה בפניכם שתי הצעות כיצד תוכלו לשקף את טרנד ה"זמן לאופטימיות" בביתכם:

הצעה ראשונה:






שלב ראשון: צובעים את הקיר בסופרקריל 2000 בגוון 90051A בעזרת רולר של טמבור.


שלב שני: צובעים את הקיר בסופרקריל 2000 בגוון 2011-02D בעזרת רולר של טמבור.


שלב שלישי: צובעים את השידה הבנויה מגבס של טמבור בפוליאור מט/משי בגוון 90028A


“לגלות מחדש את הערך של הדברים המקיימים אותנו“ זו תמצית תפיסת ה“קיימות“. אנו חיים בעידן של קצב חיים מטורף, התחדשות מתמדת, צריכה מוגזמת שאוכלת כל חלקה טובה. סגנון העיצוב המושפע מתפיסה זו, מתאפיין בצורות א-סימטריות, בחוסר גבולות, תחושה של צביעה ידנית, עבודת יד, עושה שימוש ברהיטים ומוצרים קיימים ויוצר פשטות מושלמת.

הצעה שניה:






שלב ראשון: צובעים את הקיר בסופרקריל 2000 בגוון 900281A בעזרת רולר של טמבור.


שלב שני: מיישמים מונוטקס בגוון 741-328. יש להעזר בבעל מקצוע ליישום המונוטקס.


שלב שלישי: צובעים את המדף הבנוי מגבס של טמבור בפוליאור מט/משי בגוון 90126D


זמן לחדשנות
רומז לנו שהגבול שבין העולם הווירטואלי לזה האמיתי הולך ומטשטש. המציאות הופכת למציאות מדומה ומאפשרת לנו לחיות את העתיד בהווה. הצבעים מטאליים, זרחניים, עם אלמנטים דיגיטאליים, והרבה נצנוץ וברק שנותנים תחושה של עולם אחר - מתוחכם ומתקדם. טמבור מציגה בפניכם את הצעתה כיצד תוכלו לשקף את טרנד ה"זמן לאופטימיות" בביתכם






שלב ראשון: צובעים את הקיר בסופרקריל 2000 בגוון 234A בעזרת רולר של טמבור.


שלב שני: צובעים את הקיר בסופרקריל בגוון לבן בעזרת רולר של טמבור. צובעים 2 שכבות של סוויד מטאלי בגוון GSU526 בעזרת רולר קצוץ שיער. יש להמתין כשעה בין שכבה לשכבה. טובלים מברשת 4" בצבע הסוויד, מסירים עודפי צבע מהמברשת ומורחים את הצבע על הקיר בתנועות אלכסוניות ארוכות (X). ממשיכים לצבוע ולטשטש גבולות כך שלא יראו קוים אלכסוניים בודדים. מומלץ לעבוד כל פעם על קטע של 0.5 מ"ר. במעבר מקטע לקטע יש להעלות על המקטע הקודם כדי לטשטש גבולות. מומלץ להתרחב מהקיר מדי פעם במהלך העבודה כדי לבחון את התמונה כולה.


שלב שלישי: להשלמת המראה ניתן להוסיף אביזרים בגוון 3042T.


חדש בטמבור: מניפת צבעים בממשק און-ליין

טמבור מציגה לראשונה בארץ מניפת צבעים בממשק אונליין המאפשר צפייה בכל הגוונים של טמבור.
לבחירתכם מספר אפשרויות לצפייה או בגוונים: במניפת ספקטרום תוכלו למצוא מבחר עצום וססגוני של כ-1,200 גוונים. בסגנונות תוכלו למצוא למצוא שילובים מומלצים של הגוונים העדכניים ביותר, בהתאם לטרנדים המובילים בארץ ובעולם ולפי סגנונות עיצוב שונים. בנוסף, תוכלו לאתר בקלות גוון רצוי על ידי הקלדת מספר או שם הגוון באופציית חיפוש צבע.

טמבור מניפת צבעים תוכננה במיוחד כדי להעניק לכם כלי מקצועי ויעיל לבחירת הגוונים. נעזרנו במומחי צבע מהמובילים בארץ ובעולם כדי ליצור מניפת צבעים ססגונית, יצירתית ויעילה, הכוללת כ 1,200 גוונים ייחודיים ובלעדיים לטמבור. רגע לפני שאתם רוכשים את הצבע, אתם מוזמנים לדפדף במניפת הצבעים ולהתנסות בצביעת החדר שלכם בקליק אחד – כחול שמים, זהוב מדבר, אדום של שקיעה. איך בוחרים את הגוון הנכון? מראהו של גוון כזה או אחר עשוי להשתנות בהתאם לרמות הברק, המרקם, תנאי התאורה, גודל ושטח היישום וכמובן הביצוע בפועל. לקבלת התוצאה הטובה ביותר מומלץ לבחור את הגוונים מתוך מניפת הצבעים בתנאים זהים או קרובים ככל האפשר לאלו הקיימים בחלל שאתם מתכננים. לחלופין, ניתן ליישם דוגמת צבע בגוון הרצוי על גבי המשטח המיועד לצביעה באמצעות שימוש בדוגמיות הגוון של טמבור שימו לב: הגוונים על המסך משמשים להמחשה בלבד. ייתכנו הבדלים בין הגוונים המופיעים כאן לבין הגוון אשר יתקבל בצביעה. לבחירת הגוון המדויק מומלץ להיעזר במניפת הצבעים של טמבור בנקודות המכירה

לכניסה לממשק מניפת הצבעים באתר טמבור לחצו כאן


בית טמבור – מרכז העיצוב בצבע הגדול בישראל

כתובת: רח' מבצע קדש 56 ב, (מול קניון איילון) בני ברק
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 10:00-20:00, ו' 09:00-13:00
לקבלת מידע התקשרו אלינו 1-800-321321, 03-5708130 או הגיעו לבית טמבור.

בנוסף, טמבור מציעה לכם מגוון רחב של שירותים און-ליין לעיצוב בצבע:

באתר הבית של טמבור ניתן להתנסות בהדמיית צבע בחדרים באמצעות תוכנת מחשב ידידותית: מצלמים את החדר האישי שלכם, מעלים לחדרים בעיצוב אישי באתר טמבור ורואים איך החדר יראה לאחר צביעה, ההדמיה מאפשרת להפוך כל חלום צבעוני למציאות וירטואלית, אשר בעזרתה ניתן להמחיש ללקוח את הפנטזיה האישית שלו לגבי מראה הבית, ובכך לסייע לו לבחור את גווני הצבעים המתאימים לו ביותר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד