ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

מפתיע: השר הציוני התקבל אצל גאב"ד 'העדה החרדית'

השר הציוני אצל המתנגד הגדול למדינה: שר החקלאות אורי אריאל נפגש הלילה עם גאב"ד העדה החרדית הגאון רבי יצחק טוביה וייס ואף קיבל ממנו הקדשה מיוחדת לכבוד פועלו למען מערך הכשרות

אורי אריאל בביקור אצל הגאב"ד. צילום: דוברות השר אריאל
אורי אריאל בביקור אצל הגאב"ד. צילום: דוברות השר אריאל צילום: באדיבות המצלם



פגישה מפתיעה: השר אורי אריאל מהבית היהודי, הגיע לפגישה נדירה עם גאב"ד העדה החרדית הגאון רבי יצחק טוביה וייס, במעונו בשכונת גוש 80 בירושלים.

השר אף קיבל מהגאב"ד, הקדשה מיוחדת - אות כבוד על פועלו למען מערך הכשרות ושמירת השבת במרחב הציבורי. כזכור, השר אריאל פועל בשיתוף עם המפלגות החרדיות, למיגור הפירצות בסטטוס קוו.

במעונו של מנהיג העדה החרדית, שאינה משתפת פעולה כלל עם שלטונות המדינה ומתנגדים לה בכל תוקף, לא זוכרים מקרים רבים, בהם מגיע שר מממשלת ישראל לביקור.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי עיקר הפגישה נסובה סביב הנושא הנוגע לזריקות בעופות ולכן השתתפו בה ראשי ועד הכשרות של 'העדה החרדית'.

מקורבי השר אף ציינו בהודעת הדוברות, כי הגאב"ד שיבח את אריאל, על שפעל לביטול מתווה הכותל, שלא תהיה דריסת רגל לרפורמים ולקונסרבטיבים, דבר כשלעצמו מפתיע, שכן הגאב"ד ושאר חוגי הקנאים אינם מכירים בכותל המערבי בשל השליטה הציונית בו.

השר אריאל אמר בפגישה: "כבוד גדול לי להיות במעמד הזה. בינינו לבין העדה החרדית יש אמנם הרבה אי הסכמות, אבל בכל הנוגע לשמירת ערכי היהדות במרחב הציבורי רב המחבר על המפריד. אני מודה לרב על קבלת פנים חמה ומבטיח להמשיך לשמור על הצביון היהודי של השבת ולהילחם להשארת המצב בכותל כפי שהוא".

במהלך הפגישה אף הוענקה לשר ספר עם הקדשה אישית בה כתב הגאב"ד: "למעלת כבוד מר אורי אריאל שיחי'. מוגש בזה לאות תודה והוקרה עבור פועלו למען כשרות העופות בארץ ישראל, בברכת ברכה והצלחה".











אורי אריאל גאבד העדה החרדית הבית היהודי כשרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד