כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024

חילופי גברי בצמרת בנק פאג"י • פרסום ראשון

לאחר 22 שנים בבנק, הודיע דב גולדפריינד על סיום תפקידו כמנכ"ל • את מקומו ימלא הסמנכ"ל ינון שויקה • המנכ"ל היוצא מפרגן למנכ"ל הנכנס: "הוא תלמיד חכם"

המנכ"ל הנכנס, ינון שויקה. צילום יחצ
המנכ"ל הנכנס, ינון שויקה. צילום יחצ



זעזועים בבנק פאג"י: מנכ"ל הבנק דב גולדפריינד הודיע הבוקר (ג) על פרישתו מתפקידו לאחר חמש שנות כהונה כמנכ"ל ולאחר 22 שנים בהן כיהן בתפקידים בכירים בקבוצת הבינלאומי.

את גולדפריינד יחליף בכ"ח באייר הקרוב ינון שויקה, מי שכיהן עד כה כסמנכ"ל כחבר הנהלה וכממונה על מערך הסניפים בבנק פאג"י.

בתקופה בה כיהן רו"ח גולדפריינד כמנכ"ל, צמח המותג 'בנק פאג"י' כבנק המוביל בהיבט המקצועי והשיווקי בתחום הבנקאות במגזר החרדי, תוך גידול ניכר במספר הלקוחות והסניפים של הבנק, לצד רווחיות נאה ואיתנות פיננסית גבוהה.

גולדפריינד מסר כי למד להכיר ולהוקיר את הציבור החרדי על גווניו, זרמיו ומרכיביו השונים, ועל תפקידו החשוב של ציבור זה בביסוס והחזקת עולם התורה, ותרומתו הרבה לחברה ולכלכלה בישראל.

גולדפריינד התייחס גם למחליפו המיועד וציין כי מר שויקה הינו גם בנקאי עתיר ניסיון וגם תלמיד חכם, ותכונות חשובות אלו, בשילוב עבודת צוות עם חברי ההנהלה, העובדים והמנהלים המקצועיים והמסורים של בנק פאג"י, הן ערובה לכך שבנק פאג"י ימשיך עוד שנים ארוכות להוביל ולהטביע חותם בתחום השירותים הפיננסיים במגזר החרדי.

מר שויקה הודה לדירקטוריון בנק פאג"י על הכבוד שזכה לו עם מינויו כמנכ"ל הבא של הבנק, ומסר כי הוא מודע לגודל האחריות ולמורכבות התפקיד המאתגר לעמוד בראש הבנק שהציב לעצמו כיעד את המחויבות לשרת נאמנה ובאופן המקצועי ביותר את הציבור החרדי בישראל ולתמוך ולסייע לעולם התורה והחסד.

מיהו המנכ"ל החדש?

ינון שויקה שימש ב-3 השנים האחרונות כסמנכ"ל בנק פאג"י וכחבר ההנהלה הממונה על מערך הסניפים. לפני כן שימש מר שויקה כמנהל סניף גאולה של בנק פאג"י וכיהן בתפקידי ניהול שונים באחד הבנקים הגדולים בישראל.

מר שויקה הוא נצר למשפחת רבנים ואנשי אקדמיה בכירים, בוגר ישיבות ובעל תואר ראשון בכלכלה.

בתקופתו של מר שויקה כממונה על מערך הסניפים בבנק פאג"י, הושקו מהלכים שיווקיים יחודיים במסגרתם הוצע לציבור הלקוחות מגוון רחב של מוצרים התואמים את צרכי הלקוח החרדי, ושודרגו מערכי השירות הבנקאי ללקוח, זאת לצד שיפור מתמיד במקצוענות ובמיומנות של עובדי הבנק ומנהליו. בתקופה זו הושק כרטיס האשראי הייחודי של בנק פאג"י וחברת כ.א.ל " פאג"י פלוס" המהווה כיום את מועדון הלקוחות היחיד של כרטיסי אשראי בנקאיים המותאמים לצרכים ולמאפיינים היחודיים של המגזר החרדי.

יו"ר דירקטוריון בנק פאג"י מר אבי חפץ, קודמו בתפקיד הרב אברהם ורדיגר וחברי הדירקטוריון איחלו בהצלחה למנכ"ל הפורש ולמנכ"ל הנכנס והודו לדב גולדפריינד על תרומתו הרבה להישגים המרשימים אליהם הוביל והנהיג את בנק פאג"י בתקופת כהונתו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד