י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

הרב עמאר חיזק את מסלולי ההשקעה הכשרים

הראשל"צ ברך את ראשי בית ההשקעות 'אקסלנס נשואה' על המפעלת מסלולי השקעה כשרים שאין בהם חשש לחילול שבת, איסורי כשרות ואיסורי ריבית • העניק לאקסלנס היתר עסקה של הרבנות הראשית

הרב עמאר חיזק את מסלולי ההשקעה הכשרים

השבוע התקבלו ראשי בית ההשקעות 'אקסלנס נשואה' בלשכתו של הראשון לציון הרב הראשי לישראל הרב שלמה עמאר – לשם קבלת ברכה מהרב על פעילותם הענפה להכשרת מסלולי השקעה כשרים לציבור שומר המצוות, ולחתימה על היתר עסקה.

אל הרב הגיעו בין השאר מאיר מזוז, מנכ"ל קרנות הנאמנות באקסלנס נשואה, שמקדם את נושא הקרנות הכשרות, וצחי קורן מנכ"ל החברה לניהול תיקי השקעות באקסלנס, שמפעילה מסלולי ניהול תיקי השקעות כשרים.

הרב עמאר קיבל את ראשי אקסלנס במאור פנים, בירך אותם על פעילותם בכתב ובעל פה, ואף העניק היתר עסקה מעודכן, מטעם הרבנות הראשית לישראל.

הרב עמאר מצטרף לשורה ארוכה של רבנים, מנהיגי הציבור הדתי והחרדי, ביניהם הגרי"ש אלישיב, המעודדים את יוזמי ומפעילי מסלולי השקעה כשרים לציבור הדתי והחרדי - מסלולים שלמשקיע בהם אין חשש לחילול שבת בעיות כשרות ועוד.

מומחים סבורים שהמסלולים הכשרים יתעצמו ויהפכו לכלי השקעה עיקרי עבור הציבור החרדי והדתי, וכי העדפה גורפת של המסלולים הכשרים בתחום ההשקעות הפיננסיות בצבורים אלו הוא רק עניין של זמן. אין ספק שכאשר הרבנים, מנהיגי הציבור הדתי והחרדי, מעודדים את הציבור להשתמש במסלולי השקעה כשרים וקוראים להימנע מהשקעות בחברות שמחללות שבת ואינן שומרות כשרות, מכאן והלאה התחזקות המסלולים הכשרים היא עניין ודאי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד