ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

כתר פלסטיק מציגה: הקולקציה של אביב וקיץ 2011

קולקציית רהיטי הראטן של כתר פלסטיק לקראת האביב וקיץ 2011 מציעה מגוון פינות ישיבה, שולחנות וכסאות, בפיתוח ייחודי המותאם לחוץ ולפנים הבית

כתר פלסטיק מציגה:  הקולקציה של אביב וקיץ 2011



מזג האוויר הנעים של ארצנו מתבקש להפוך את המרפסת המטופחת או הגינה לחלק בלתי נפרד מהבית. לרבים כבר ברור כי רהיטי הגן והגינה בכלל, חשובים לא פחות מריהוט הסלון.

כתר פלסטיק, מהמובילות בעולם בתחום ריהוט חוץ ופנים, משווקת שורה של מוצרים המתאימים הן לפנים הבית, לגינה ולכל מרפסת. לקראת החגים הבאים עלינו לטובה, הסטים של שולחנות וכסאות מהווים פתרון מושלם לאירוח.

בקו המוצרים בסגנון הראטן משיקה השנה כתר פלסטיק מספר דגמים חדשים. קו מוצרי הראטן פותח כמענה למגמה העולמית של נהירה אחר מוצרי ראטן. אולם לעומת רהיטי הקש, רהיטי הראטן של כתר מוצלחים במיוחד, עקב היותם עמידים בפני פגעי מזג- אוויר, קלים להרכבה, דורשים מינימום תחזוקה ומוצעים במחיר אטרקטיבי.



כסאות שולחנות אוכל וקפה לפינת אוכל, לגינה ולמרפסת

שולחן סמואה- שולחן מלבני דמוי ראטן ובעל משטח זכוכית, המתאים לאירוח של 6-8 אנשים (גודל 160X94). מגיע בצבעי חום, אפור ולבן.

שולחן סומטרה- שולחן מרובע בעל משטח זכוכית, המתאים ל- 4 סועדים. מגיע בצבעי חום, אפור ולבן.

שולחנות קפה דגמי בורדו ולואר- שולחנות מלבניים נמוכים עם רגלי מתכת/פלסטיק אותם ניתן לרכוש גם עם משטח זכוכית.

כסא באלי – כסא לגינה עם משענת ומושב בעיצוב דמוי ראטן ומסגרת פלסטיק במראה רענן ועדכני.

כסאות מילאנו וטוסקנה - כסאות המתאימים לפנים וחוץ הבית, במראה קלאסי ונוחות מירבית לישיבה ממושכת. לכסאות משענת גבוהה ועיצוב יוקרתי אשר ביחד עם שולחנות הראטן, מהווים מערכת מושלמת לפינת האוכל הן לשימוש יומיומי והן לאירוח רב משתתפים.



פינות ישיבה

סט לימוזין- סט חדשני ומפנק דמוי ראטן, המתאפיין בגב קמור ומרופד, המאפשר נוחות ישיבה מרבית. הסט מורכב מספה דו מושבית, שתי כורסאות ושולחן.

סט מודוס- הינו סט מודולרי המאפשר 6 מצבי ישיבה. הסט מורכב מארבע יחידות בסיס נוחות ומשולחן ואלו מאפשרים הרכבה של מספר צורות ישיבה שונות ומגוונות.

סט פרובנס- פינת ישיבה המורכבת מספה גדולה בצורת ר', המאפשרת ישיבה נוחה ישיבה נוחה. הפינה מגיעה עם שולחן תואם.

ריביירה קלאסי- פינת ישיבה המגיעה עם שולחן דו שימושי, שהופך גם לשולחן אחסון. כך בשולחן הנפתח ניתן לאחסן את כריות הסט, כשהן לא נמצאות בשימוש. פינות הישיבה מגיעות בצבעי חום ואפור.

כל מוצרי כתר מיוצרים בארץ ומגיעים עם אחריות.

את המוצרים ניתן לרכוש ברשת חנויות כתר, הום-סנטר, אייס ובחנויות המובחרות.

למידע נוסף לחצו כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד