כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024

עשרות סיירו ב'קרית בעלזא גבעת זאב' • גלריה

הדיירים לעתיד סיירו בשכונה הניבנית, התרשמו ממבני הציבור, ושמעו על פרטי הבניה, תאריכי האכלוס, מחירי הדירות והפרטים החיוניים הקשורים לרכישת דירה במקום

עשרות סיירו ב'קרית בעלזא גבעת זאב' • גלריה

במהלך השבוע שעבר נערך בהצלחה רבה סיור מלא והדרכה מפורטת במתחם החדש, בו הולכת ונבנית 'קרית בעלזא' בגבעת זאב, אליו הגיעו עשרות אברכים מאנ"ש והוריהם לראות בצורה ישירה ואישית את הבניה, ולהתרשם במו עיניהם מן המקום, האוויר והאווירה.

בתום נסיעה קצרה בת 20 דקות הגיעו הבאים למקום, ומיד נחשף לעיניהם המקום הנפלא והמרהיב, אל מול נוף הרים ואוויר צלול כיין, ומתחם הבניה הנמצא בראשיתו.

את פני הבאים קידמו העסקנים הרב אברהם דוד רוזנגרטן, הרב יעקב הרבסט והרב אלקנה קעניג, מנהלי הפרוייקט, אשר פרסו את התכניות של הבניה, איכות הדירות, הכניסות הנפרדות, הפרטיות של הדירות, וההרחבה האמיתית, בה יגורו בעז"ה הרוכשים החדשים.

הפרוייקט, שיצא לדרך בברכתו ובעידודו הרב של כ"ק מרן אדמו"ר מבעזלא, התחדש עתה במלוא התנופה, ומקווים בעז"ה כי בעוד 24 חודשים - 'קרית בעלזא גבעת זאב' לא תהיה תכנית, הכנה, וחלום, אלא התגשמות של חלום, וקביעת עובדה בשטח, חיים שיש בהם תורה ויראת שמים, וגם הרחבה אמיתית.

מיד בהגיעם למתחם, טיילו המשתתפים ברחוב האיילות, הרחוב הראשי בגבעת זאב החדשה, ונהנו ממראה עיניהם. בקושי היו יכולים להתרכז בדברי העסקנים, כאשר עיניהם שוטטו בכל מרחבי המקום - מקום ענק ונפלא אשר הרים סביב לו.

אחד המשתתפים השביע עיניו מהנוף המרהיב. השני לא יכול היה להתנתק מלהביט על המרחב הענק בכל האיזור, ואילו השלישי דווקא נהנה לראות את ילדי החמד מטיילים להנאתם, יוצאים ובאים מתוך הבנינים החדשים שכבר נבנו ואוכלסו במקום.

המראה החינני השורר במקום, בו מבני ציבור עומדים על תילם. גני ילדים, לצד חסידישע שטיבלעך. ילדים משתעשעים בחצרות הבנינים, כשפאותיהם מתבדרות לרוח הירושלמית, מרכז קניות סמוך, וקו אוטובוס 371 העובר כל עשרים דקות, ומגיע עד לאזור קרית בעלזא שבמרכז העיר - עשו את שלהם.

ואכן נערכה לאורחים (הדיירים לעתיד) מסיבת קבלת פנים והתרשמות אישית באחת הדירות שנבנו בפרוייקט, הסמוך לקרית בעלזא שלב א', רחוב האר"י. דירות אלו תאוכלסנה כבר בחודש הקרוב, לקראת חג הפסח הבעל"ט.

אכן לא היה צורך להכביר במילים לנוכח דירה רחבה ומפוארת, מרשימה ביותר שנבנתה בסטנדרטים גבוהים ואיכותיים, הנמצאת בבניין בן 4 דיירים בסך הכל, כאשר לה כניסה פרטית, מדרגות רחבות, חדרים מרווחים, כיווני אוויר בכל כיוון... דירה שטופת שמש, המתוכננת היטב, עם חצר אחורית גדולה וגינה צמודה, ממש דירת המעלות.

בסלון הדירה הוגש לציבור כיבוד עשיר, וכשהקהל מברך על המחיה, פרש בפניהם ר' חנוך קס, מנהל הפרוייקט, את תסריט הדירות: החדרים הגדולים, מרפסות המרחב שבכל דירה, על יד חדר האוכל, ומרפסת נוספת בחדר השינה. המטבח המשוכלל, יחידת ההורים, וכאמור הכניסה הפרטית.

"אין ספק שהמחירים בקרית בעלזא גבעת זאב, הינן הזולים ביותר ביחס לכל פרוייקט בארץ ישראל", אמר חנוך קס וזכה להסכמה מלאה מציבור המשתתפים. לאחר מכן הסביר את התנאים המיוחדים העומדות בפני הלקוחות. הליווי והערבות הבנקאית המלאה, תנאי התשלום, והשיב לשאלות ולבירורים שעלו על ידי המשתתפים.

העסקנים דיווחו בפני המשתתפים, כי ההתעכבות בפרוייקט עד היום היה לאחר שהאמריקנים כזכור התעקשו ולא אפשרו לממשלה לאשר את הבניה במקום, כמו בפרויקטים נוספים ברחבי הארץ. לאחר שב"ה התקבל האישור הסופי המיוחל, והעבודה החלה במלוא הקצב במלוא התאוצה - כבר לא נותר אלא לעקוב אחר ההתקדמות, ובעז"ה בשם ה' נעשה ונצליח, בוודאי כאשר ברכתו של כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א מלווה את הפרויקט כולו, מתחילתו ועד סופו.

עוד סיפרו, כי רבים מציבור תושבי ירושלים דווקא שואלים ומבררים על הפרויקט, לאחר שהם גרים בדירות קטנות וצרות עם חדרים צפופים, כמיטב המסורת בשכונותיה הקטנות של ירושלים, והפעם נפתחה בפניהם אפשרות להצטרפות לקניית דירה בהרחבה אמיתית, כאשר אין כל ספק כי המחיר יעלה בהרבה בשנים הקרובות, וכל המצטרף זוכה.

כמו כן העריכו ופירטו את פרטי הבניה, תאריכי האכלוס, מחירי הדירות וכל הפרטים החיוניים הקשורים לרכישת דירה במקום. כמה מהמשתתפים הביעו את רצונם המיידי ואת התלהבותם הרבה לרכישת דירה במקום. יצויין כי גם בשלב א' וגם בשלב ב' מתקדמת הבניה במקביל - ותאריך סיום שניהם הוא זהה.

במשפט אחד ניתן לסכם סיור מעניין זה: גם אויר ירושלמי, גם נוף שווייצרי, גם אוכלוסיה חסידית, גם דירות גדולות, גם גישה זמינה לעיר, וגם מחירים זולים. שילוב מנצח שכזה - אין באמת בשום מקום בארץ.

בימים אלו נמצאת ההרשמה בעיצומה, רבים מצטרפים להצלחה זו ונרשמים במשרד המיוחד לאנ"ש ברחוב דובר שלום 11, וזאת ההזדמנות שלכם, כן, שלכם לרכוש דירה למגורים, כי כן, גם אתם יכולים להרשות לעצמכם דירה ירושלמית בהרחבה אמיתית.

















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד