ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

יש לכם מקרר סימנס? צפו להתלקחות

החברה המייבאת מקררים ומקפיאים של 'בוש' ו'סימנס' הודיעה על ביצוע תיקון דחוף בכדי למנוע התלקחות אפשרית בסדרה של דגמים שיוצרו לפני 2008 ושווקו בישראל

סוחבים מקרר. צילום ארכיון
סוחבים מקרר. צילום ארכיון

חברת BSH המספקת מכשירים ביתיים הודיעה היום (א') על פעולת תיקון מונע הכוללת ניתוק רכיב חיצוני (כבל) מדגמים מסוימים של מקררים ומקפיאים מתוצרת בוש וסימנס.

לפי דיווחי החברה, הקבל החיצוני עלול, בנסיבות מסוימות, להתחמם יתר על המידה וליצור ניצוץ שעשוי להוביל לסיכון של התלקחות. המדובר בדגמים מסוימים שיוצרו לפני אוקטובר 2008 ונמכרו בישראל.

דובר החברה, דוד חקק מסר כי "החברה פועלת בתיאום מלא עם הרשויות הרלוונטיות, חברתנו מחויבת לאיכות ולשרות הגבוהים ביותר עבור לקוחותיה. לכן יזמנו את פעולת התיקון המונע. אנו עושים כל מאמץ כדי לבצע את התהליך באופן היעיל והמהיר ביותר, ואנו מודים ללקוחותינו על שיתוף-הפעולה".

רשימת הדגמים מופיעה באתר החברה www.pra.org.il שם ניתן לבדוק האם הדגם שברשותכם כלול אף הוא ברשימה הבעייתית, ניתן לאתר את קוד הדגם והמספר הסידורי על גבי מדבקה הנמצאת בדפנות הפנימיות של המקרר או המקפיא.

על מחזיקי המקררים והמקפיאים הבעייתיים להתקשר אל מוקד השירות של החברה בכדי לתאם ביקור של טכנאי מוסמך. התיקון שאורך זמן קצר יבוצע חינם בבית הלקוח.

לקבלת מידע על ביטוח דירה מחברת מגדל לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד