י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

נלכד במכס • הברחת ענק בלא פחות משישים טיסות

תושב ירושלים ירושלים נלכד במכס עם ארגזי סיגריות ומשקאות חריפים • מתברר שהאיש טס למעלה משישים טיסות והצליח להבריח בהם מוצרי טבק ואלכוהול במאות אלפי שקלים

נלכד במכס • הברחת ענק  בלא פחות משישים טיסות

תושב ירושלים חשוד בהברחת כמויות גדולות של אלכוהול וטבק שנרכשו בחנויות הדיוטי פרי במהלך למעלה משישים טיסות.

האיש הואשם בהתחמקות מתשלום מסים, נעצר ושוחרר היום בערובה בבית משפט השלום ברמלה בפני השופט הישאם אבו שחאדה.

בבקשה, שהוגשה לבית המשפט על ידי יחידת סמים מכס נתב"ג ורשות המסים בישראל, מצוין כי מחקירת החשוד לפני כחודש ימים בחשד לאי דיווח על כספים בכניסה לישראל, עלה חשד לפיו החשוד, הטס לעתים תכופות לחו"ל לשהות קצרה של מספר ימים, רוכש מוצרים שונים בחנויות הדיוטי פרי בנתב"ג, כולל אלכוהול יקר וטבק בהיקפים גדולים, אותם נהג להשאיר במחסני פטור ושמור. עם חזרתו לא הצהיר עליהם, והבריח אותם מבלי לשלם מסים כדין.

בידי היחידה החוקרת, לפי הבקשה, ראיות לפיהן ב- 64 מתוך 84 טיסותיו לחו"ל בשנים 2006 - 2011, רכש האיש אלכוהול וטבק בחנויות הדיוטי פרי, תוך שהוא עובר במסלול הירוק מבלי שהצהיר כחוק על כך והשתמט מתשלום מסים ביבוא בסך 251,000 שקל.

בחקירתו בשבוע האחרון הודה החשוד כי בכל הפעמים בהן נכנס ארצה, הוא עבר דרך המסלול הירוק מבלי להצהיר על הטובין שברשותו. לדבריו, רכש את כל הטובין לצורך שימושו האישי בלבד.

בית המשפט הורה על שחרור החשוד בתנאים מגבילים: הפקדת מזומן או ערבות בנקאית בסך 30,000 שקל, ערבות צד ג' בסך 30,000 שקל, צועיכוב יציאה מהארץ ל-60 יום ועוד.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד