י"ח אייר התשפ"ד
26.05.2024

הפתעה: ליצמן ימשיך להזרים מימון ל 'ביקור חולים'

חמצן לביקור-חולים • סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן הודיע כי יאמץ את תוכנית ההבראה של ביקור-חולים • כן יפעל להזרמת תקציב מיוחד לביה"ח לקראת הפסח

הפתעה:  ליצמן ימשיך להזרים מימון ל 'ביקור חולים'
012net



סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן הודיע כי החליט לקבל את תוכנית ההבראה שהוצגה על ידי הנהלת ביקור חולים.

לפי התוכנית, תמשיך הפעילות הרפואית של ביקור-חולים.

עוד הוסיף כי ימשיך בפעילותו המאומצת, יחד עם הנהלת בית החולים, העובדים וכל הגורמים המעורבים, במטרה לאפשר את המשך קיומו של "ביקור חולים".

במגעים ושיחות שקיים עם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, הבהיר סגן שר הבריאות כי אין חולק על חשיבות המשך קיום בית החולים במרכז העיר ירושלים, במתן מענה רפואי לרבבות תושבי העיר.

עוד הוסיף כי משרד הבריאות פועל לקידום מתווה שיאפשר המשך פעילות בית החולים, בכפוף לתוכנית הבראה שהוצגה בפני משרד הבריאות והאוצר. מתוך תקווה כי המאמצים המרובים להמשך קיום בית החולים יישאו פרי.

במקביל הודיע סגן שר הבריאות כי יפעל להשיג תקציב למימון שכר עובדי בית החולים, לחודש הקרוב ואף להקדימו לפני חג הפסח, לרווחת העובדים ובני משפחותיהם.


גל הנטישה ממשיך

נזכיר כי בחודשים האחרונים דווחנו על גל נטישמ בית החולים. לאחר שעזבו אותו 28 עובדים, ביניהם אחים ואחיות, כולל ארבעת המומחים בהרדמה, הגיע לשיאו הגל עם הודעת ההתפטרות של יו"ר הנהלת עמותת 'ביקור חולים' הד"ר יורם בלשר.

"במצב כזה", אמר הד"ר בלשר, "המשך נשיאה באחריות לתפקודו של ביה"ח הוא מאוד בעייתי בלשון המעטה".

לפני מספר שבועות הבטיח ליצמן להנהלת בית החולים להמשיך ולהזרים לו 'חמצן' כלכלי לחודש ימים נוסף. כאמור, השבוע קיבל החלטה סופית לפיה יכיר בתוכנית ההבראה של בית החולים וייעשה כל מאמץ כדי להמשיך ולאפשר את קיומו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד