י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

'לאומי' חוזר לזירה: מינה מנהל למגזר החרדי

יצחק חסדיאל עובר מ'בנק ירושלים' לבנק לאומי: ישמש כמנהל לענייני חרדים ב'לאומי למשכנתאות' • הבנק, שבעבר הוחרם, מתעתד לפתוח סניפים חדשים בשכונות חרדיות

יצחק חסדיאל. פרויקטור ברמה לאומית. צילום ארכיון: בחדרי חרדים
יצחק חסדיאל. פרויקטור ברמה לאומית. צילום ארכיון: בחדרי חרדים

התחרות על ליבו של הצרכן החרדי, או ליתר דיוק על כיסו, מקיפה בשנים האחרונות את כל תחומי החיים. זה החל במלחמה על הרשת הסלולארית, עבר לרשתות המזון, והיום (ב') זה מגיע גם לסניף הבנק בו אתם מנהלים את חשבונכם.

השחקן החדש-ישן שנכנס לזירה הוא בנק לאומי.

עד לפני מספר שנים, הדיר הציבור החרדי את רגליו מסניפי הבנק. לפני כ-5 שנים, לאחר 21 שנה בהן כמעט שלא הייתה כל פעילות מצד הציבור החרדי עם הבנק - הוסר החרם, ולקוחות חרדים שוב נראו בסניפי הבנק.

מקורו של החרם, אותו הטיל בד"צ 'העדה החרדית' ואשר אליו הצטרפו כל גדולי ישראל, הוא בפרויקט שניהלה חברת 'אפריקה ישראל', אז חברת בת של בנק לאומי, בשנת 1984 להרחבת מלון 'גני חמת' בטבריה, על קרקע בה נחשפו עצמות.

היום, משלימים בבנק את המהלך, וממנים מנהל מיוחד שיתמקד במשכנתאות למגזר החרדי.

המנהל החדש, יצחק חסדיאל, בשנות הארבעים לחייו, מילא שורה של תפקידים בכירים בבנק ירושלים במשך 16 שנה, וניהל בין היתר סניפים של הבנק בבני-ברק ובירושלים. חבריו מספרים כי מדובר בבנקאי מוכשר, יצירתי וכאחד שיודע להוביל מהליכים.

"לא שמעתי על מינויו החדש", מספר אחד מחבריו ל'בחדרי חרדים', "אבל אין ספק שבנק לאומי 'שיחק אותה'. יצחק הוא פרויקטור ברמה לאומית, ואין ספק שבאם הוא קיבל את התפקיד, בקרוב מאוד בנק לאומי יכבוש לקוחות חרדים רבים".

לבנק לאומי נכנס חסדיאל בתקופה בה התחרות בין הבנקים בשיאה, ותפקידו יהיה להעמיק את הקשר בין הבנק הגדול במדינה לבין הציבור החרדי.

לפי מידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', הבנק מתעתד לפתוח סניפים חדשים בשכונות חרדיות. חסדיאל ילווה מקרוב את הקמת הסניפים, וימצא פתרונות יעודיים לצורכי המגזר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד