כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024

סניפי 'בר כל' יהפכו בקרוב ל'רמי לוי'? • חשיפה

לפני חודש הכריז מנחם כרמל: מעוניין למכור את רשת 'בר כל' לקראת כניסה לחיים הציבוריים • שמועות: רמי לוי ירכוש את הרשת • לוי: "אסור לי להגיב" • כרמל: "לוי ביקר ברשת"

רמי לוי בראיון לאתר בחדרי חרדים. צילום ארכיון
רמי לוי בראיון לאתר בחדרי חרדים. צילום ארכיון

לפני חודש דיווח העיתון 'גלובס' כי מנחם כרמל, המחזיק ברשת המרכולים 'בר כל', מעוניין למכור את הרשת שבבעלותו.

כרמל מוכר את 'בר כל' • "בקרוב אהיה ח"כ"

בימים האחרונים נפוצו שמועות על משא ומתן מתקדם בין מנחם כרמל לבעל הרשת רמי לוי. על פי השמועות ברחוב החרדי, המשא ומתן מתנהל סביב סכום העומד על 200 מיליון ש"ח, כשבתמורה יקבל רמי לוי את המרכולים שבשליטת כרמל, מה שיביא להעמקת אחיזתו של לוי בציבור החרדי.

לפי הפירסום בגלובס לפני חודש, מתכנן כרמל לדרוש כפול שש מהרווחים השנתיים, והוא מוכן למוכר את הרשת בתנאי שהקונה ישמור על צביונה הדתי של הרשת. בגלובס דווח כי על-פי הנתונים, מחזור המכירות של הרשת עומד על 650-700 מיליון שקל בשנה.

"ההסכמה שלי למכור את הרשת איננה דבר חדש", אמר כרמל בתגובה לפרסומים. "כרגע אני לא מנהל משא ומתן. הרשת לא חייבת כסף ושום דבר לא בוער".

ולמה הוא מעוניין למכור אם הרשת כל כך מצליחה?

גם בעניין הזה משנתו של כרמל סדורה: "ידוע שאני מתעסק בדברים ציבוריים ומייעדים אותי לתפקידים ציבוריים. רוב הסיכויים שאהיה חבר כנסת בתוך שנתיים, דבר שיחייב אותי לעזוב את הרשת. אני לא חושב שצריך לנהל רשת קמעונאית על-ידי נאמן. אם לא נמכור ולא נמצא מי שינהל אותה, הרשת שלנו מוכנה להנפקה בכל עת. במקרה שבו לא אוכל להיות יומיום ברשת, וארצה שהיא תנוהל על-ידי מנהלים חיצוניים - ננפיק את הרשת", אומר כרמל.

בדבריו הוא גם פוסל את האפשרות לפיה הוא מעמיד את הרשת למכירה בגלל התחרות הקשה שמתחוללת בשנים האחרונות: "הלקוחות של 'אושר-עד' אלו לא הלקוחות שלי", פוסל כרמל.

פנינו לרמי לוי בבקשת תגובה, והוא מצידו מסר: " אסור לי לדבר בנושא הזה כי אני חברה בורסאית וקודם הכל אני צריך לדווח לבורסה ואז אדווח לתקשורת".

מנחם כרמל מסר בתגובה: "שמעתי מהעובדים שלי שרמי לוי ביקר באחרונה מאחד מסניפי הרשת שלי ואפילו לא טרח לעלות להגיד לי שלום אין שום משא ומתן על מכירת הרשת"
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד