ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

פלאפון פתחה נקודת שירות ומכירה ייעודית למגזר החרדי בירושלים

ההחלטה על פתיחת נקודת השירות והמכירה בירושלים באה בעקבות העלייה התלולה במכירות המכשירים החדשים בקומה הכשרה וראיית המגזר החרדי כאסטרטגי

פלאפון פתחה נקודת שירות ומכירה ייעודית למגזר החרדי בירושלים

פלאפון פתחה השבוע נקודת שירות ומכירה ייעודית למגזר החרדי, ברחוב מלכי ישראל 45, בירושלים. בנקודת השירות יוכלו לקוחות הקומה הכשרה של פלאפון ליהנות משירותי מכירה, שדרוג והחלפת מכשירים. ההחלטה בפלאפון לפתוח נקודת שירות ומכירה בלב ליבו של המרכז החרדי בירושלים – רחוב מלכי ישראל – באה בעקבות העלייה התלולה במכירות המכשירים החדשים בקומה הכשרה וראיית המגזר החרדי כאסטרטגי לחברת פלאפון.

במהלך השנה האחרונה הרחיבה פלאפון את קולקציית המכשירים בקומה הכשרה. הפריצה הגדולה של פלאפון בתחום המכשירים הכשרים הייתה בהכנסתם של מכשירי דור 3, מתקדמים ביותר התומכים ברשת החדשה + High Speed GSM, המאפשרת את איכות השמע הגבוהה ביותר, ויכולת קליטה גם בחניונים ובמעליות, בארץ ובחו"ל.

המכשיר הראשון שהושק וזכה להצלחה מסחררת ולנתוני מכירות גבוהים ומרשימים במיוחד הוא SAMSUNG A777' מכשיר סליידר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, דור 3.5. בימים אלה הצטרפו להצלחה גם אלקטל W100 והמכשיר המתקדם ביותר בישראל – סמסונג TOUCH בעל מסך מגע. כל המכשירים פועלים בטכנולוגית UMTS המאפשרת לנסוע עימם בעולם ללא החלפת המכשיר בארץ.

כאמור, בעקבות העלייה המשמעותית בנתוני המכירות והרחבת הקולקציה של המכשירים הכשרים החליטה חברת פלאפון לפתוח נקודת שירות ומכירה בירושלים. בשנה האחרונה הגבירה פלאפון את פעילותה מול לקוחותיה בקומה הכשרה, בכל התחומים. שירות יעיל, ממוקד ומותאם לצרכיו של הלקוח הוא אחד מאבני היסוד של פלאפון. פתיחת מוקד שירות ומכירות באחד מהמרכזים הגדולים של הציבור החרדי הינו צעד נוסף אותו יוזמת פלאפון להידוק הקשרים עם לקוחותיה מהמגזר החרדי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד