י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

'שפע שוק' במסע קידום מכירות על גלגלים

שימו עין בימים הקרובים על הרכב של 'שפע שוק' • משפחות שיתגלו על ידי דיילי הרכב כשברשותן כרטיס מועדון שפע או חשבונית קנייה - יקבלו תווי קנייה במתנה

'שפע שוק' במסע קידום מכירות  על גלגלים

רשת 'שפע שוק', מפתיעה לקראת הפסח במהלך שיווקי חסר תקדים בדמות הפנינג מבצעים ענק שיימשך במהלך הימים הקרובים עד לחג הפסח ויקיף את סניפי הרשת השונים ברחבי הארץ.

במסגרת ההפנינג יעבור רכב מסחרי ממותג בין הערים החרדיות בהכרזה "אולי אנחנו בדרך אליך".

דיילים ימתינו ליד הסניפים ויעלו לבתים באופן אקראי ו"יתפסו" משפחות שברשותן כרטיס מועדון של שפע או חשבונית קנייה, והנתפסים מקבלים מיידית תווי קנייה ברשת 'שפע שוק' – במתנה.

ההפנינג ייערך בין השעות 16:00 ל19:00 כל יום בעיר אחרת.

חלק מהערים כבר אירחו בכבוד את הניידת, ומאות משפחות קיבלו תווי קניה - מתנה. ובנוסף גם בימים שהניידת לא בסביבה בכניסה לרשתות יעמדו דיילים אשר יחלקו פליירים עם המבצעים החמים לקראת הפסח.

ישראל קלרמן מנהל רשת 'שפע שוק' אומר כי, "כמסורת חוויית הקנייה של 'שפע שוק', בחרנו בחג הפסח לצאת בפעילות ייחודית מסוגה, בכדי להעניק ללקוחותינו בנוסף לסל המזון הזול והמשתלם ביותר, גם חווית קנייה ייחודית ומפתיעה.

"'שפע שוק' תמשיך להוביל את שוק המזון עם רמת מחיר, מגוון מוצרים ענק בכשרויות מהודרות וכמובן עם רמת שירות בלתי מתפשרת בכל זמן ולכל לקוח. קהל הלקוחות מוזמן לערוך את הקניות לקראת החג ולקבל מתנות".

אז אם גם לכם בא לקבל תווי קנייה לחגוג בגדול, רוצו כעת לסניף 'שפע שוק' הקרוב, הניידת מן הסתם, בדרך אליכם!







תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}